شناسهٔ خبر: 54947140 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مجمع عمومی سالانه شرکت مترو برگزار شد

مجمع عمومی سالانه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه برای بررسی صورت‌های مالی عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ به ریاست سید مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع عمومی سالانه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه برای بررسی صورت‌های مالی عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ به ریاست سید مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نمایندگان سهام و مدیران این شرکت و رئیس اداره حقوقی و املاک معاونت حضور داشتند.

در این نشست، نماینده مؤسسه حسابرسی گزارش این مؤسسه را در خصوص صورت‌های مالی قرائت کرد و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی شرکت را در سال مالی ۱۴۰۰ «مطلوب» ارزیابی کرد.

در ادامه این نشست، مسعود درستی، مدیرعامل این شرکت، گزارشی از فعالیت هیئت مدیره این شرکت در سال گذشته و نیز گزارشی از برنامه‌های سال جاری ارائه کرد و پس از بحث و بررسی، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، مورد بررسی و تصویب مجمع عمومی سالانه قرار گرفت.

در انتهای این نشست، از اعضای پیشین هیئت مدیره این شرکت از جمله سید مناف هاشمی، محمدحسین مقیمی، علی امام و محمود یوسفی با اهدای لوح سپاس از سوی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، تقدیر به عمل آمد.

نظر شما