شناسهٔ خبر: 54947124 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در نمایشگاه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی هند

تسنیم

با حمایت‌‎ صندوق نوآوری و شکوفایی، پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه سه‌روزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی‌ در دهلی، برپا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، با حمایت‌‎ صندوق نوآوری و شکوفایی، پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه سه‌روزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی‌ در دهلی، برپا خواهد شد.

این نمایشگاه از 26 تا 28 شهریور ماه 1401 برگزار می‌شود و طی آن شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به ارائه محصولات و توانمندی‌های خود در قالب یک پاویون اختصاصی می‌پردازند.

علاقه‌مندان جهت حضور در این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال به‌آدرس ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت اطلاعات بیشتر با شماره‌های 02163103315 و 09178513564 تماس بگیرند. مهلت ثبت‌نام شرکت‌های دانش‌بنیان برای شرکت در این نمایشگاه تا 20 تیرماه اعلام شده است.

این نمایشگاه در حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برگزار می‌شود که همراه با نشست‌های B2B و مذاکرات تجاری خواهد بود و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حضور در این نمایشگاه، به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در این حوزه‌ها می‌پردازند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های دائمی‌ خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما