شناسهٔ خبر: 54946619 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون شهدای جیرفت:

بچه مسجدی ها به زیارت مزار شهید سلیمانی رفتند

زینب رئیسی گفت: یکی از تازه ترین برنامه های کانون شهدا در ایام فراغت تابستانی، برگزاری اردوی زیارتی مزار سردار شهید سلیمانی است.

صاحب‌خبر -

«زینب رئیسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از جنوب کرمان، گفت: یکی از تازه ترین برنامه های کانون شهدا در ایام فراغت تابستانی، برگزاری اردوی زیارتی مزار سردار شهید سلیمانی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای روستای دوبنه جیرفت افزود: این اردوی یک روزه با حضور ۴۰ نفر از اعضای کانون با همراهی حجت الاسلام محمدرضا امیری امام جماعت مسجد برگزار شد.

 

وی در تشریح برنامه های این اردوی یک روزه، بیان کرد: در جوار مرقد شهید سلیمانی با هماهنگی های صورت گرفته یکی از همرزمانش خاطراتی از دلاور مردی های حاج قاسم را برای بچه های مسجد عنوان کرد.

 

رئیسی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های این اردو، بیان نکات اخلاقی در خصوص احترام به والدین و نیز فرزند پروری بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای روستای دوبنه جیرفت ادامه داد: ختم صلوات به نیابت از شهدا برای سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج و ظهور آن حضرت، یکی دیگر از برنامه های اردوی زیارتی حاج قاسم بود.

 

وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز سرود سلام فرمانده توسط دهه نودی های عضو کانون اجرا شد.

 

رئیسی اضافه کرد: در حاشیه اردوی زیارتی حاج قاسم از باغ شاهزاده ماهان که از بناهای تاریخی این شهر است، بازدید شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای روستای دوبنه جیرفت یادآور شد: با هدف آموزش مسئولیت پذیری، در طول مسیر رفت و برگشت مسئولیت کارها به نوجوانان سپرده شد.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: هدف از برگزاری این اردوی زیارتی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهید سلیمانی و تجدید بیعت با آرمان های آن، معرفی ایشان به عنوان الگوی برتر برای نوجوانان و جوانان مسجد بود.

پایان پیام/586

نظر شما