شناسهٔ خبر: 54945738 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

استفانو پیولی:

امیدوارم زلاتان در میلان بماند

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان تاکید کرد تیمش فصل بعد نیز باید مدعی قهرمانی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روسونری فصل گذشته فراتر از انتظار ظاهر شده و بعد از 11 سال موفق شد عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا را از آن خود کند. استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان در آغاز تمرینات فصل جدید در مورد شرایط این تیم در فصل تابستان و البته تمدید قرارداد با زلاتان، ستاره سوئدی صحبت کرده است.

استفانو پیولی گفت: "ما باید سطح خود را برای فصل بعد بالا ببریم. ما به حریفان خود انگیزه داده ایم، پس باید بیشتر پیشرفت کنیم و البته باید از دلایل دستیابی به این موفقیت آگاه باشیم. من با یک گروه بالغ و با انگیزه کار می‌کنم و می دانم فشار و انتظارات بالا خواهد رفت. 

فصل بعد پنج یا شش تیم می‌توانند برای فتح اسکودتو رقابت کنند، اما ما نیز می‌خواهیم به مسیر موفقیت خود ادامه دهیم.  ما 21 مسابقه در سه ماه قبل از یک استراحت طولانی برای جام جهانی، انجام خواهیم داد. روند آماده سازی ما آغاز شد و باید در شروع لیگ در بهترین حالت ممکن باشیم.

احتمال تمدید قرارداد با زلاتان؟ می دانید که من در مورد زلاتان چه ذهنتینی دارد. امروز صبح با او صحبت کردم، حال زلاتان خوب بود و شرایط رو به بهبودی است. امیدوارم دوباره بتوانم با او کار کنم، زیرا زلاتان در همه موارد یک قهرمان واقعی است. او در حال مذاکره برای یک قرارداد جدید با باشگاه است و من انتظار دارم که او را هر چه زودتر ببینم. بدین ترتیب ما دو بازیکن قوی با ویژگی های مختلف در خط حمله خواهیم داشت. این یک جنبه بسیار مهم در چنین لیگ تاکتیکی است. دیووک اوریگی نیز باهوش است و من از او انتظار زیادی دارم.

جدایی فرانک کسیه و السیو رومانیولی؟ من با آنها خداحافظی گرمی داشتنم. ما یک ماجراجویی فوق العاده با این دو بازیکن داشتیم و هر دو نفر سهم مهمی ایفا کردند. فرانک کسیه و السیو رومانیولی دو بازیکن حرفه ای و بزرگ هستند و من برای آنها بهترین ها را آرزو می کنم، زیرا لیاقت آن را دارند."

نظر شما