شناسهٔ خبر: 54945408 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حسینی: هدف اصلاحات اقتصادی کاهش فاصله طبقاتی است

محسن فرامرزی

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امروز مهمترین اقدام دولت، این است که در مسیر عدالت حرکت کند و اصلاحات اقتصادی و توزیع عادلانه یارانه ها را به همین منظور اجرایی کرده است تا با کاهش فاصله طبقاتی، اقشار ضعیف جامعه از رفاه بیشتری برخوردار باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی در جلسه هم اندیشی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موضوع نکوداشت دهه امامت و عید غدیر اظهار داشت: جامعه همواره نیازمند فضای نشاط و شادابی است و محبین اهل بیت با شادی ائمه شادمان و در غم آنها غمگین و محزون هستند و در ایام عید غدیر و دهه امامت و ولایت که یکی از بزرگترین اعیاد محسوب می شود، شادمانی عمومی در قالب  جشن های مردمی در سطح جامعه جلوه‌گر می شود و دولت مردمی نیز در کنار مردم در این جشن و شادی مشارکت خواهد داشت.

وی بر ضرورت معرفی سیره و شیوه حکمرانی علوی تاکید کرد و گفت: گام اول برای حرکت در مسیر علوی ، معرفت افزایی است.

معاون رئیس جمهور مهمترین اقدام دولت مردمی در پیروی از سیره علوی را حرکت در مسیر برپایی عدالت دانست و گفت: امروز مهمترین اقدام دولت، این است که در مسیر عدالت حرکت کند و اصلاحات اقتصادی و توزیع عادلانه یارانه ها را به همین منظور اجرایی کرده است تا با کاهش فاصله طبقاتی، اقشار ضعیف جامعه از رفاه بیشتری برخوردار باشند.

حسینی خاطرنشان کرد:  در معرفی سیره و سبک زندگی امام علی علیه السلام تمامی دستگاهها به ویژه آموزش و پرورش و وزارت علوم که با جوانان و نوجوانان ارتباط دارند از نقش بسزایی برخوردار هستند.

معاون امور مجلس رییس جمهور گفت:  همه مسلمانان و آزادگان جهان شیفته امیرالمومنین علی علیه السلام  هستند و امروز عناصر فرهنگی کشورمان در نقاط مختلف جهان وظیفه دارند تا آموزه ها وچهره نورانی امام مهربانی و عدالت را بهتر از گذشته به جهانیان معرفی کنند.

وی در ادامه افزود: همچنان که با سرود سلام فرمانده شور و شعف وصف ناپذیری در ایران اسلامی و سایر کشورها ایجاد شد می‌توان با فعالیت های فرهنگی و هنری جذاب در زمینه های مختلف، کودکان و نوجوانان  را در مراسم و برنامه ها نفش آفرین کرد.

معاون رئیس جمهور گفت: در ایام عید غدیر دستگاه ها و سازمان های دولتی با برگزاری مراسم جشن و بصیرت افزایی فضای اداری را به معرفت علوی گره خواهند زد.

حسینی با بیان برخی پیشنهاد های فرهنگی و هنری و برنامه های اجتماعی، خاطرنشان کرد: در قالب ضیافت و احسان علوی باید با ابتکار هنرمندانه و فرهنگی، معارف و آموزه های علوی را در بین اقشار مختلف ترویج کرد.

 معاون رئیس جمهور همچنین فرهنگ سازی در خصوص اکرام سادات و نیز برگزاری مراسم  بزرگداشت و معرفی شخصیت‌ها، مشاهیر و مفاخر از جمله علامه امینی و شاعرانی همچون شهریار را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام

نظر شما