شناسهٔ خبر: 54942843 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مازیار مصوّر رحمانی در نشست رونمایی کتاب هنری و نمایشگاه مروری بر آثار صادق تبریزی در گالری سهراب

آلبومی از مجموعه ۲۰ اثر استاد صادق تبریزی منتشر می شود

این ناشر از انتشار آلبومی از مجموعه ۲۰ اثر استاد صادق تبریزی خبر داد و گفت: این آثار با امضای استاد صادق تبریزی در تیراژ ۱۰۰ نسخه در نشر ام ام بوکلی منتشر می شود.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان ،  نشست  رونمایی از کتاب هنری(Art Book) زنده یاد استاد صادق تبریزی به همراه نمایشگاه آثار کمتر دیده شده این هنرمند ظهر امروز سه شنبه 14 تیر  با حضور شاهین ترکمن،کیوریتور نمایشگاه،مهرداد فلاح، نماینده خانواده تبریزی و مازیار مصوّر رحمانی،ناشر کتاب استاد تبریزی در نگارخانه سهراب برگزار شد.

 در این نشست «مازیار مصوّر رحمانی»، ناشر درباره ویژگی های  کتاب هنری(Art Book) زنده یاد استاد صادق تبریزی  توضیح داد: آنچه کتاب های آرتیست بوک را از کتاب های معمول در بازار متمایز می کند نوع صحافی و کارهای هنری صورت گرفته در آنها و مخاطبان شان که اغلب مجموعه داران و موزه ها هستند است و توسط ناشران بزرگ در دنیا چاپ می شوند.

وی اظهار کرد:  تاکنون 18 مجموعه از آثار هنرمندان مستر چاپ و منتشر کرده ایم که تاکنون هیچ ناشری آثار این تعداد هنرمند مستر را چاپ نکرده است.

 

ناشر کتاب هنری استاد صادق تبریزی  خاطر نشان کرد:  چاپ این کتاب را در سال 92 با استاد تبریزی مطرح کردم و از همان زمان کار عکسبرداری از آثار و  صفحه آرایی زیر نظر استاد تبریزی انجام شد و کتاب در سال 96 آماده شد اما مصادف شد با بیماری استاذد و در همان زمان در خارج در صد نسخه منتشر شد و قرار است 17 تیرماه در نگارخانه سهراب رونمایی شود.

مازیار مصوّر رحمانی درباره جمع آوری آثار کتاب هنری استاد صادق تبریزی  اظهار کرد: روند جمع آوری آثار و انتخاب آثار این کتاب سه سال طول کشید و ما در همین راستا هفته ای سه بار با استاد دیدار داشتیم و دوران به یادماندنی است.

این ناشر از انتشار آلبومی از مجموعه 20 اثر استاد صادق تبریزی  خبر داد و گفت:  این 20 اثر با امضای استاد صادق تبریزی   در تیراژ 100 نسخه در نشر ام ام بوکلی منتشر می شود.

پایان پیام/32

نظر شما