شناسهٔ خبر: 54941699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مشارکت همه‌جانبه برای استقرار 400 کانکس و 150 سرویس بهداشتی در مناطق زلزله‌زده

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: 400 کانکس ارسال شده از مرکز با دستور سلامی اکنون به مناطق زلزله زده رسیده و با مشارکت همه‌جانبه در حال نصب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: 400 کانکس سپاه به دستور سردار سلامی فرمانده کل سپاه به منطقه زلزله زده بندرلنگه رسیده و کار نصب و برپایی و تجهیز آنها به وسایل سرمایشی از روز گذشته آغاز شده است.

وی افزود: تعداد 150 چشمه دستشویی و حمام و انواع ماشین آلات مهندسی، تانکرهای آبرسان، بیمارستان صحرایی و دو تخته چادر تجمعی 500متر مربع با سیستم  سرمایش در منطقه برقرار شده و مشارکت همه‌جانبه‌ای از سوی واحدهای مختلف سپاه و بسیج برای اسکان سریع‌تر مردم در کانکس‌ها در جریان است.

 

به گفته سردار سالاری، واگذاری کولر و یخچال به خانوادهای آسیب دیده نیز در جریان است و روزانه 5 هزار بسته غذایی نیز در دو نوبت پخت و توزیع می‌شود و سپاه پاسداران با تمام توان در کنار مردم است تا از آلام و مشکلات آنان بکاهد.

به گزارش فارس، بیش از 50 گروه جهادی از سپاه میناب، رودان، بندرعباس و پارسیان و بندرلنگه نیز خود را به منطقه رسانده و در حال کمک به مردم برای خارج سازی وسایل منزل و نیز آواربرداری و ... است.

انتهای پیام/ 3728/م

 

نظر شما