شناسهٔ خبر: 54940579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

400 کانکس مسکونی سپاه به روستای زلزله زده سایه خوش هرمزگان رسید

سردار تنگسیری از رسیدن کانکس های اسکان و جانمایی موقت آن به محل وقوع حادثه زلزله «روستای سایه خوش» هرمزگان خبر داد.

صاحب‌خبر -


به گزارش سپاه نیوز؛سردار تنگسیری  فرمانده نیروی سپاه  در بازدید میدانی دیروز از روستاهای زلزله زده منطقه مهران بندرلنگه اعلام کرده بود با توجه به حجم وسیع تخریب منازل مسکونی و شدت گرما،تأمین کانکس های اسکان از ضروری ترین نیازهای مردم این روستاها می باشد که به حول قوه الهی تلاش می کنیم در اسرع وقت آن را تأمین و در اختیار مردم عزیز و نجیب زلزله زده قرار دهیم .

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: الحمدلله با پیگیری های انجام شده و حمایت بی دریغ فرمانده محترم کل سپاه و همت معاونت آماد و پشتیبانی سپاه از عصر روز دوشنبه اولین سری از کانکس های اسکان رسید و در حال جانمایی ، نصب و تحویل به مردم می باشد.

وی افزود : تعداد این کانکس های مسکونی ۴۰۰ واحد است که با سیستم سرمایشی همراه است.

سردار تنگسیری یادآور شد: با تلاش جهادی مجموعه فرماندهی بهداری ندسا امروز ظهر بیمارستان صحرایی ۲۴ تختی شهید فاطمی(ره) در روستای «سایه خوش» با تجهیزات لازم برپا و دو واحد سیار درمانی در روستاهای همجوار بر اساس برنامه زمان بندی شده بصورت ایستگاهی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می نمایند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن تقدیر و تشکر از مواکب مردمی اربعینی بابت تأمین غذای گرم و اقدامات خدماتی یادآور شد: منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه تا رفع مشکلات ناشی از زلزله روزانه ۵۰۰۰ پرس غذای گرم در دو نوبت ظهر و شب پخت و در بین مردم توزیع می کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ابراز داشت : هم زمان با نصب کانکس ها ، ۱۵۰ چشمه دستشویی و حمام جانمایی ، نصب و آبرسانی هم تا رفع کامل مشکل آب ، توسط منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه در حال انجام است.

دریادار پاسدار تنگسیری با اشاره به اینکه وضعیت اورژانس هوایی هوادریای ندسا در حال آماده باش می باشد و در صورت نیاز اقدام می کند افزود: تعداد قابل توجهی مخازن آب ، کولر و یخچال به خانواده هایی که در حادثه زلزله این وسایل شان از بین رفته بود، تحویل شان شده و برحسب نیاز و بررسی های لازم اگر لازم باشد مجددا کمک می کنیم .

سردار تنگسیری با بیان اینکه جنس سپاه از مردم است و همیشه سپاه حامی ،حافظ منافع و مدافع مردم بوده است و تا آخر با تأکید ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) با مردم خواهد ماند ابراز داشت : در این حادثه هم مردم اصلأ نگران نباشند الحمد لله همه مجموعه ها و دستگاه های نظام اسلامی اعم از سپاه ، بسیج ، مواکب اربعین، ستاد رفع بحران استان، استانداری و سایر دستگاه های خدمات رسان دولتی و غیر دولتی، مردم آسیب دیده را تنها نخواهند گذاشت و همه تلاش می کنند با هم افزایی و اقدامات جهادی و انقلابی بخشی از گرفتاری و آلام مردم عزیز را برطرف کنند.

نظر شما