شناسهٔ خبر: 54940311 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رضائیان: سرمربی تیم ملی فوتبال تغییر نمی‌کند/ از حمایت دولت و مجلس تشکر می‌کنم

تهران- ایرنا- عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به صراحت اعلام می‌کنم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام‌جهانی تغییر نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بهرام رضائیان در خصوص جلسه هم‌اندیشی فرهنگی باشگاه‌های فوتبال، اظهار داشت: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای فصل آینده با هماهنگی وزارت ورزش برنامه جامعی دارند و به‌دلیل اینکه مهمترین بخش فوتبال کشور باشگاه‌ها هستند، فدراسیون فوتبال این مقدمه‌چینی را فراهم کرد تا باشگاه‌های بزرگ در کنار هم در لیگ فصل آینده سعی کنند تا اتفاقات خوبی رخ دهد و مردم بیشتر از بازی‌ها لذت ببرند.

رضائیان در مورد شایعات تغییر دراگان اسکوچیچ عنوان کرد: هیچ تغییری در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انجام نمی‌شود، به همین صراحت! فضای مجازی، فضایی آزاد است و همه می‌توانند اظهارنظر کنند، ولی تا الان هیچ اتفاقی رخ نداده و قرار هم نیست رخ بدهد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی در فیفادی، عنوان کرد: اردوی خیلی خوبی در اروپا برای تیم ملی پیش‌بینی شده است و دو بازی دوستانه خوب هم برگزار می‌شود. یکی از گزینه‌ها اتریش است. باید ببینیم تیم‌هایی که می‌خواهیم با آنها بازی کنیم در کدام کشور برای برگزاری بازی راحت‌تر هستند.

رضائیان در خصوص بحث البسه تیم ملی تصریح کرد: فرایند قانونی انجام شده و مکاتبات صورت گرفته، دو شرکت ایرانی و خارجی داریم که هر دو در داخل فعالیت می‌کنند. در حالی رسیدن به نتیجه نهایی هستیم تا الان با هیچ شرکتی قرارداد بسته نشده است.

وی در مورد صحبت‌های عزیزی خادم پیرامون بحث پرداخت ۱۰ میلیارد تومان به پرسپولیس با مجوز وزارت ورزش که روی برکناری‌اش تاثیرگذار بود، گفت: یک اتفاقی بوده و گذشته است و من اصلاً قصد ورود به این مسائل را ندارم، چراکه سخنگوی فدراسیون در این مورد صحبت کرد. در هر صورت هر کسی می‌تواند اظهارنظری کند. به هر حال اتفاقات فدراسیون فوتبال را مجمع تأیید کرده است و من هم برای همه و به‌ویژه عزیزی‌خادم در ادامه مسیر زندگی‌اش آرزوی موفقیت دارم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره این موضوع که هیچ لیستی از تخلفات عزیزی‌خادم منتشر نشده است، گفت: خواهشی از همه شما عزیزان دارم و آنهم این است که اگر به گذشته برگردیم به نفع فوتبال نیست. فوتبال وارد مسیر جدیدی شده و باید چند وقت دیگر به جام‌جهانی برویم. از همه رسانه‌ها خواهش می‌کنم که به تیم ملی کمک کنند. پرداختن به حاشیه‌ها هیچ کمکی به ما نمی‌کند. باید تنش‌ها را کنار بگذاریم، چون سودی ندارد.

رضاییان در پاسخ به این پرسش که «با توجه به صحبت‌های گذشته ماجدی که قرار است منابع مالی به فدراسیون فوتبال تزریق شود، آیا خزانه فدراسیون پر شده است؟»، خاطرنشان کرد: ماهیت فوتبال ما درآمدزاست و می‌تواند درآمد خودش را داشته باشد و به امورات خودش بپردازد. سرمایه زیادی در فیفا داریم اما با تحریم‌های ناجوانمردانه روبه‌رو هستیم. متاسفانه از سرمایه‌ای که در فیفا است ما نمی‌توانیم استفاده کنیم. از حمایت دولت و مجلس تشکر می‌کنم، در سال جام جهانی هستیم،‌ قرار بود مساعده ۵۵ میلیاردی مصوب مجلس از طریق سازمان برنامه و بودجه پرداخت شود که امیدواریم این اتفاق زودتر عملی شود.

وی در پاسخ به این سوال که در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت‌نام می‌کند، تصریح کرد: نه، من ثبت‌نام نمی‌کنم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه فدراسیون اعلام کرده مربیان تیم ملی حق فعالیت در باشگاه‌ها را ندارند، گفت: به صراحت به «کریم باقری» اعلام کردیم بین پرسپولیس و تیم ملی باید یکی را انتخاب کند. اسکوچیچ برای کادر فنی اعلام نیاز کرده و پرسپولیس و تیم‌های دیگر همیشه با تیم ملی همکاری کرده‌اند. سیاست فدراسیون فوتبال این است که با هر مربی‌ای که همکاری می‌کند فقط در تیم ملی باشد تا شک و شبهه‌ای به وجود نیاید.

نظر شما