شناسهٔ خبر: 54938513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همزمان با چهلمین روز حادثه متروپل صورت گرفت؛

نصب تصاویری از حادثه متروپل آبادان در صحن‌های حرم مطهر رضوی

مشهد ـ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با چهلمین روز حادثه متروپل آبادان، تصاویری از این حادثه در صحن‌های پیامبر اعظم (ص) و غدیرِ حرم مطهر رضوی نصب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد اظهار کرد: همزمان با چهلمین روز حادثه متروپل، تصاویری از این حادثه در صحن‌های حرم مطهر رضوی نصب شده است تا زائران حضرت رضا (ع) به نیابت از جانباختگان و داغداران آن حادثه زیارت کرده و ثوابش را تقدیم روح درگذشتگان کنند.

وی با بیان این‌که چهل روز از حادثه ریزش ساختمان متروپل می‌گذرد و تلخی این واقعه در قلب و ذهن مردم ایران خواهد ماند، ادامه داد: این پوسترها در صحن‌های پیامبر اعظم (ص) و غدیر نصب شد تا زائران ضمن بازدید از آن، برای جانباختگان این حادثه زیارت نیابتی به جا بیاورند.

شریعتی‌نژاد افزود: در این ۴۰ روز یاد و خاطره جانباختگان عزیزِ حادثه متروپل در برنامه‌های حرم مطهر جاری بود و در برنامه‌های مختلف قرائت قرآن و ادعیه حرم مطهر، از خداوند منان برای بازماندگان این حادثه طلب صبر داشتیم.

وی اضافه کرد: این تصاویر با همکاری معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی و حوزه هنری انقلاب اسلامی نصب و در معرض دید زائران حریم رضوی قرار گرفته است.

نظر شما