شناسهٔ خبر: 54938438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان:

کامیون‌های حامل کمک‌های بنادر و دریانوردی شهید باهنر راهی مناطق زلزله‌‌زده شدند/ ضرورت یاری‌رسانی تا جبران آسیب‌های وارده

محمدحسینی با اشاره به ضرورت یاری‌رسانی به هم‌استانی‌های زلزله‌زده تا جبران آسیب‌های وارده؛ از ارسال اولین محموله حامل اقلام مورد نیاز به مناطق زلزله‌زده غرب استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز با اعلام این مطلب اظهار کرد: کارکنان اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان ضمن ابراز همدردی با هم‌استانی‌های آسیب دیده از زلزله شامگاه شنبه هدایای خود را جمع‌آوری و روز گذشته (۱۳تیرماه) از مبدا بندر شهید باهنر به مناطق زلزله زده ارسال کردند.

وی عمده این هدایا را شامل مواد غذایی، چادر و ...، اعلام کرد و گفت: این اقلام به وسیله دو دستگاه کامیون به منظور توزیع در بین هم استانی های مناطق زلزله زده تهیه و ارسال شد.

محمد حسینی تختی اظهار داشت: علاوه بر تجهیزات و ماشین آلات آواربرداری همراه با نیروی انسانی که از سوی این بندر در نخستین ساعات بعد از زلزله به منطقه اعزام شده بود.

این اولین محموله ارسالی از سوی اداره بنادر و دریانوردی باهنر و شرق استان است و بخشی دیگر نیز بسته به نیازهای اعلام شده طی روزهای آینده جمع آوری و ارسال خواهد شد.

محمدحسینی تختی افزود: در نشست ستاد مدیریت بحران بندر شهید باهنر نیز بر ضرورت یاری رسانی تا جبران خسارات وارده تاکید شد و کمک ارسال اقلام مورد نیاز را تا بهبود شرایط زندگی هم استانی ها مشی اخلاقی خود می‌دانیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما