شناسهٔ خبر: 54935220 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ برتر و جام حذفی

سعید مراغه چیان:با این وضعیت پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود/ انگار قرار است استقلال از لیگ کناره‌گیری کند؟/ کسی فکر تبعات باخت دربی نیست؟

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه روند نقل و انتقالاتی تیم استقلال به شکلی نیست که امیدوار شویم این تیم می‌تواند در فصل پیش رو بار دیگر قهرمانی‌اش را تکرار کند..

صاحب‌خبر -

سعید مراغه چیان، بازیکن اسبق استقلال که سابقه گلزنی در دربی را هم دارد در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم اظهار داشت: «متاسفانه بازیکنان استقلال هنوز آن طور که باید و شاید جمع و جور نشده اند. در واقع می‌خواهم بگویم شرایط به گونه‌ای است که تکلیف خیلی از بازیکنان که باید قراردادشان تمدید شود روشن نیست. بازیکنانی که در تیم داشتیم یا از استقلال جدا شدند یا خبر جدایی شان را از این طرف و آن طرف می‌شنویم».

وی اضافه کرد: «تیم استقلال بازیکنانی می‌خواهد که در حد و اندازه این تیم باشند. گرفتن جوانانی از تیم‌هایی که اسم رسمی ندارند نمی‌تواند مشکلات استقلال در فصل پیش رو را حل و فصل کند. متاسفانه خط دفاعی استقلال روز به روز ضعیف تر می‌شود. شنیده ام که عارف غلامی‌هم در آستانه جدایی از استقلال است. مگر استقلال قرار نیست در لیگ برتر آینده حضور داشه باشد؟ مدیران باشگاه طوری در این روزها خودشان را به بی‌خیالی زده‌اند که به نظر می‌رسد استقلال می‌خواهد از لیگ کناره گیری کند! مگر قرار نیست در مسابقات فصل پیش رو به میدان برود؟ پس این تیم چرا تقویت نمی‌شود؟».

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: «اوضاع تیم استقلال اصلا خوب نیست! درست است که تیم قهرمان نباید به شاکله اصلی اش دست بزند ولی به هر حال این تیم هم نیاز به تقویت دارد. به خصوص خط حمله و خط میانی. نقطه قوت استقلال خط دفاعی بود که این پست با جدایی دانشگر و بازیکن برزیلی و حالا هم عارف غلامی‌روز به روز ضعیف تر می‌شود. هنوز هم بازگشت سربازها به استقلال روشن نشده که یزدانی و مرادمند می‌توانند برگردند یا نه؟».

سعید مراغه چیان,استقلال

مراغه چیان با اشاره به بلاتکلیفی کاپیتان استقلال گفت: «از همه مهمتر اینکه استقلال هنوز تکلیف کاپیتان اش را هم روشن نکرده! این خیلی بد است که وریا غفوری بلاتکلیف است. وقتی بازیکن جوان می‌بیند باشگاه با کاپیتان تیم چنین رفتاری دارد چه فکری میکند؟ متاسفانه وضعیت استقلال به شکلی پیش می‌رود که از حالا باید دو نگرانی مهم داشته باشیم».

پیشکسوت استقلال که سابقه گلزنی در دربی را نیز در کارنامه فوتبالی‌اش دارد با اشاره به حساسیت بازی‌های این فصل خاطرنشان کرد: «ما دو مسابقه دربی در پیش داریم. یک سوپرجام داریم. مسابقات جام حذفی و رقابت‌های لیگ برتر که از همه چیز مهمتر است. با این وضعیت قطعاً پرسپولیس که یارهای خوبی گرفته بخت بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت. کسی فکر تبعات باخت دربی نیست؟».

سعید مراغه چیان,استقلال

بازیکن قدیمی‌استقلال ادامه داد: «به جای اینکه هوادار استقلال با خیال راحت منتظر شروع تمرینات تیمش باشد وقتی می‌بیند بقیه تیم‌ها تمرین می‌کنند ولی سرمربی تیمش هنوز به ایران برنگشته حق دارد نگران باشد! حق دارد از حالا دغدغه مسابقات فصل پیش رو را داشته باشد! چرا هیچکس به فکر این تیم نیست؟ استقلال به طور کلی رها شده، در حالی که پرسپولیس با نهایت قدرت در فصل نقل و انتقالات یارگیری کرد. کادر فنی اش را تقویت کرد و با جذب مهره‌های خارجی آن را به روز کرد. سید جلال حسینی به کادر فنی این تیم اضافه شد ولی استقلال هنوز مربی ایرانی اش را مشخص نکرده است! هنوز مدافعان جدیدش را معرفی نکرده! هنوز بازیکن شاخصی که در حد استقلال باشد به این تیم نیامده! کاوه رضایی یک سال است که درست و حسابی فوتبال بازی نمی‌کند، چرا او را به عنوان بمب نقل و انتقالات معرفی می‌کنند؟ فقط میتوانم بگویم اوضاع استقلال اصلا خوب نیست».

نظر شما