شناسهٔ خبر: 54934060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد هشت بازیکن جدید جذب کرد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد گفت: هشت بازیکن جدید با عقد قراردادهای جداگانه برای بازی در رقابت‌های فصل آینده فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور به تیم خیبر خرم‌آباد پیوستند.

صاحب‌خبر -

"احسان ناصر" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سجاد حیدری، میلاد کمندانی، کمال‌الدین نیک خوی، کوروش ملکی، مجتبی لطفی، بابا محمدی، مهرداد هدایتیان و علیرضا رحمتی بازیکنان جدید تیم خیبر در فصل آینده خواهند بود.

وی افزود: سجاد حیدری اهل رفسنجان، تجربه بازی در تیم‌های مس سرچشمه، مس رفسنجان، نیروی زمینی تهران، نفت مسجدسلیمان، مس کرمان و شاهین بوشهر را دارد و بهترین عملکرد این مهاجم راست‌پا در نیروی زمینی رقم خورد که طی یک فصل بازی در لیگ دسته اول کشور، ۱۴ گل به ثمر رساند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد گفت: همچنین میلاد کمندانی هافبک ۲۷ ساله اهل کرج سابقه حضور در تیم‌های ملی رده‌های مختلف را داشته و برای تیم ملی امید ۱۳ بازی انجام داده و یک گل ملی نیز در کارنامه دارد. او پس از حضور در تیم‌های پرسپولیس، پدیده، گل گهر سیرجان، نساجی مازندران و فجر شهید سپاسی راهی خرم‌آباد شد تا فوتبالش را با پیراهن خیبر ادامه دهد.

وی بیان کرد: کمال‌الدین نیک خوی بازیکن ۲۸ ساله اهل آق قلا استان گلستان است که در تمام نظرسنجی‌های کارشناسان، بهترین مدافع چپ لیگ دسته اول معرفی شد و تجربه سه بار صعود به لیگ برتر با تیم‌های ماشین‌سازی، پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر را دارد. مدافع ۱۸۰ سانتی‌متری جدید خیبر، ۲ سال برای سایپای تهران در لیگ برتر به میدان رفته بود و فصل گذشته در تیم آرمان گهر حضور داشت.

ناصر ادامه داد: کوروش ملکی، گلر فصل گذشته آرمان گهر دیگر خرید خیبر می باشد و این دروازه‌بان باتجربه سابقه حضور در تیم‌های لیگ برتری از جمله گسترش فولاد و سایپا را نیز در کارنامه دارد همچنین مجتبی لطفی کاپیتان و مدافع فصل گذشته نفت مسجدسلیمان سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری سایپا و پارس جنوبی جم را هم دارد.

وی گفت: دیگر خرید خیبر بابا محمدی بازیکن فصل گذشته تیم ذوب آهن می باشد که سابقه بازی در تیم‌های پیکان، پارس جنوبی جم، مس کرمان و سپاسی را نیز در کارنامه خود دارد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد افزود: مهرداد هدایتیان بازیکن ۲۴ ساله اهوازی، با تجربه حضور در تیم‌های فولاد خوزستان، پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان دیگر خرید خیبر است و پیش از این علیرضا رحمتی با ۲۱ سال سن جذب شد.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با هدایت فراز کمالوند فصل گذشته با ۱۶ برد، ۱۱ تساوی و هفت باخت، ۴۷ گل زده و ۲۹ گل خورده و ۵۹ امتیاز در رده چهارم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک قرار گرفت.

نظر شما