شناسهٔ خبر: 54930409 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گالتیه، سرمربی جدید PSG؛ رسمی تا ساعاتی دیگر

اکیپ می‌گوید کریستوف گالتیه به زودی قرارداد دو ساله‌ای با PSG امضا کرده و رسما به عنوان جانشین پوچتینو معرفی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی اکیپ، در خبری اختصاصی، مدعی شد کریستوف گالتیه به زودی قرارداد دو ساله‌ای با پاری سن ژرمن امضا کرده و رسما به عنوان سرمربی جدید باشگاه و جانشین مائوریسیو پوچتینو معرفی خواهد شد. گالتیه پیش از این هدایت تیم فرانسوی نیس را بر عهده داشت.

کریستوف گالتیه سی و یکمین مربی تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن خواهد بود. از زمان ورود قطری‌ها و بدست گرفتن مالکیت باشگاه، گالتیه هفتمین مربی‌ای خواهد بود که روی نیمکت PSG می‌نشیند.

اکیپ دقایقی پیش اعلام کرد گالتیه در حال حاضر در مقر باشگاه PSG حضور دارد و هر لحظه ممکن است امضای او پای یک قرارداد دو ساله قرار بگیرد. در صورتی که در جلسه امشب، قرارداد گالتیه و پاری سن ژرمن امضا شود او رسما به عنوان سرمربی جدید باشگاه معرفی خواهد شد.

گالتیه جانشین مائوریسیو پوچتینوی آرژانتینی می‌شود که هفته گذشته از پست خود اخراج شد. به گزارش اکیپ، قرار است گالتیه فردا بعد از ظهر در یک کنفرانس خبری به رسانه‌ها معرفی شود. کنفرانس خبری معرفی او در استادیوم PSG، استادیوم پارک دوپرنس برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، گالتیه، فردا بعد از کنفرانس خبری به مجموعه تمرینی PSG خواهد رفت تا اولین جلسه تمرینی خود را با بازیکنان این تیم برگزار کرده و به آنها معرفی شود.

گالتیه 54ساله تا کنون هدایت سه باشگاه را به عهده داشته که همه آنها فرانسوی بوده‌اند. باشگاه‌های قبلی او سن‌اتین، لیل و نیس بوده‌اند.

نظر شما