شناسهٔ خبر: 54927033 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

موافقت اریکسن با پیوستن به منچستریونایتد

صاحب‌خبر -
کریستین اریکسن که از او به عنوان یکی از بازیکنان مدنظر اریک‌ تن‌هاخ برای تقویت خط میانی منچستریونایتد یاد شده بود، سرانجام برای پیوستن به جمع شیاطین سرخ چراغ سبز نشان داد. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «اتلتیک»؛ اریکسن 30 ساله برای پیوستن به منچستریونایتد با مدیران این باشگاه انگلیسی به توافق رسیده است. طبق این گزارش؛ این هافبک دانمارکی تمایل خود برای بازی برای من‌یونایتد را اعلام کرده و پذیرفته قراردادی 3 ساله را با این باشگاه امضا کند.
پیش از این نشریه «میرر» انگلیس گزارش داده بود؛ هافبک پیشین تیم‌های تاتنهام و اینتر به این دلیل هنوز برای پیوستن به منچستریونایتد تردید دارد و تصمیم‌گیری در این خصوص را به تأخیر انداخته، چون می‌خواهد ببیند که برنامه مدیران این باشگاه انگلیسی برای نقل‌وانتقالات چیست.
اریکسن که از باشگاه‌های برنتفورد، لسترسیتی، اورتون، تاتنهام و نیوکاسل هم پیشنهاد دارد، پس از جدایی‌اش از اینتر، در نیمه دوم فصل گذشته برای برنتفورد در لیگ برتر انگلیس به میدان رفت. او فصل اخیر در 11 بازی برای این تیم به میدان رفت و در کنار به ثمر رساندن یک گل، پایه‌گذار چهار گل هم بود.
باشگاه منچستریونایتد که در آستانه نهایی کردن انتقال تایرل مالاسیا مدافع چپ فاینورد است، در بازار نقل‌وانتقالات چشم به جذب بازیکنانی همچون فرنکی دیونگ از بارسلونا، لیساندرو مارتینس از آژاکس و آنتونی از آژاکس هم دارد.

نظر شما