شناسهٔ خبر: 5492525 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

نشست مشترک مسئولین پست و پست بانک ایران برگزار شد

به منظور گسترش همکاری‌های دوجانبه به منظور خدمت‌رسانی به هموطنان نشست مشترکی بین مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت های پست و پست بانک ایران برگزار شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست در این نشست مشترک با اشاره به اراده دو مجموعه در زمینه گسترش خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: یکی از ماموریت های جدید پست ارایه خدمات مالی است و این شرکت با دارا بودن گسترده ترین شبکه ارتباطات فیزیکی می تواند در کنار پست بانک اهرمی نیرومند در ارایه برخی خدمات از قبیل سپرده های پستی و جمع آوری وجوه باشد.

وی با بیان اینکه امروزه پست مالی در دنیا در حال رقابت با بانک های بزرگ است افزود: تلاش می کنیم با همکاری دو مجموعه در زمینه توسعه زیرساخت، فرهنگ سازی و تبلیغات اقدامات مشترکی صورت گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با تصویب اساسنامه جدید شرکت پست در صحن علنی مجلس خدمات پستی و مالی بیش از پیش در کشور توسعه یابد.

مهندس حسن زاده نیز در این نشست با اشاره به وجود استعداد و امکان پیشرفت سریع در خدمت رسانی به ویژه در روستاها خواستار تشکیل کمیته مشترک خلق محصولات جدید و بازاریابی بین دو مجوعه شد.

وی با تاکید بر لزوم آموزش کارکنان شبکه پستی که در زمینه بانکی فعالیت می کنند خاطرنشان کرد: تعریف مشوق های لازم به رونق بازار سرمایه و افزایش تراکنش های مالی کمک خواهد کرد.       

براساس این گزارش  راه‌اندازی و توسعه دستگاه‌های خودپرداز (ATM) ، پایانه فروش (POS) و پایانه شعب (pinpad) در واحدهای پستی، برگزاری جلسات مستمر و راه اندازی صندوق الکترونیکی از مهمترین محورهای مورد بحث در این نشست بود.

نظر شما