شناسهٔ خبر: 54916325 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رییس فدراسیون فوتبال صربستان:

دوشان ولاهوویچ از ارلینگ هالند بهتر است

نناد بکوویچ، رییس فدراسیون فوتبال صربستان، معتقد است که دوشان ولاهوویچ بازیکن بهتری از ارلینگ هالند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هالند در چند فصل اخیر درخشش قابل توجهی در فوتبال اروپا داشته و نامش را بر سر زبان‌ها انداخته است. 
بسیاری او را بهترین بازیکن جوان فوتبال دنیا می‌دانند و نام او در کنار نام کیلیان امباپه به عنوان جانشینان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای فتح توپ طلا به گوش می‌خورد. 
حالا رییس فدراسیون فوتبال صربستان مدعی شده که این ولاهوویچ است که می‌تواند با این بازیکن رقابت جذابی را شکل دهد و شاید حتی بهتر از او هم باشد. 
بکوویچ در گفتگو با روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت در این باره اظهار داشت:« ولاهوویچ بازیکن بهتری است و بسیار کامل‌تر از هالند است. این بازیکن نروژی قدرتی ویران کننده دارد اما دوشان هم کمتر از او نیست. تفاوت قدی آنها بسیار کم است.»


او با اشاره به برتری این مهاجم یوونتوس و ویژگی‌های این بازیکن گفت:« ولاهوویچ ویژگی‌های متفاوت و سبک بازی بهتری از این بازیکن دارد. منچسترسیتی و یوونتوس کمابیش یک مبلغ را برای جذب این دو بازیکن از بروسیا دورتموند و فیورنتینا در سال جاری پرداخت کردند.»
هالند چند هفته قبل بالاخره تصمیمش را برای فصل آینده گرفت و با جدایی از بروسیا دورتموند، قراردادی پنج ساله با منچسترسیتی به امضا رساند تا پا جای پای پدرش بگذارد و در تیم سابق او به میدان برود. 
این بازیکن قرار است از چند روز آینده در تمرینات پیش فصل این تیم حاضر شود و تحت هدایت پپ گواردیولا برای حضور درخشان در لیگ برتر آماده شود.

نظر شما