شناسهٔ خبر: 54908581 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

آناج خبر می‌دهد؛

پدیده فوتبال تبریز بر سر سه راهی/ شهیم منتظر اقدام تراکتور

پدیده فوتبال تبریز با تراکتور به توافقات شخصی دست یافته و منتظر اقدام این تیم برای پیوستن به جمع سرخ‌پوشان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، امیر شهیم، مهاجم جوان و 18 ساله فوتبال تبریز که فصل گذشته در تیم ماشین‌سازی بازی می‌کرد، با درخشش در لیگ آزادگان نامش را بر سر زبان‌ها انداخت و خود را به عنوان پدیده این مسابقات مطرح کرد.

عملکرد این بازیکن به حدی درخشان بود که با وجود نتایج فاجعه‌بار و سقوط تیمش، در پایان فصل مورد توجه سه تیم لیگ برتری تراکتور، پرسپولیس و گل‌گهر قرار گرفت اما یک مشکل حقوقی مساله را پیچیده کرد.

ماجرا از این قرار است که شهیم در پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات فصل گذشته راهی تیم خیبر خرم‌آباد شد و قراردادی را با این تیم امضاء کرد که در ادامه این انتقال با مخالفت باشگاه تبریزی منتفی شد و او به جمع سبزقبایان بازگشت.

شهیم تا پایان فصل برای سبزپوشان توپ زد تا اینکه در هفته‌های آخر با اعلام رای پرونده شکایت باشگاه قشقایی از باشگاه ماشین‌سازی به دلیل استفاده غیرمجاز از این بازیکن مشخص شد بازگشت او به تیم تبریزی غیرقانونی بوده است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در احکام خود ماشین‌سازی را سه بر صفر بازنده اعلام کرد و امیر شهیم نیز یک جلسه از همراهی تیمش در فصل آینده محروم و به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

طبق آرای اعلام شده، اکنون امیر شهیم بازیکن باشگاه خیبر خرم‌آباد محسوب می‌شود و تیم‌هایی که خواهان به خدمت گرفتن او هستند باید موافقت باشگاه خرم‌آبادی را جهت صدور رضایت‌نامه جلب کنند.

در همین راستا، خبر می‌رسد دو باشگاه پرسپولیس و گل‌گهر درخواست رسمی خود را برای جذب ملی‌پوش زیر 20 سال کشورمان به باشگاه خیبر خرم‌آباد ارسال کرده‌‌اند و تراکتور در این خصوص فعلاً اقدامی نکرده است.

یک منبع آگاه ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی آناج تأکید کرد که امیر شهیم ترجیح می‌دهد برای تراکتور بازی کند و اولویت او پیوستن به تیم شهرش است اما این انتقال منوط به اخذ رضایت باشگاه خرم‌آبادی است.

بر اساس خبرهای دریافتی، مهاجم سابق ماشین‌سازی آخرین بار امروز با مسئولان باشگاه تراکتور پای میز مذاکره نشسته و تراکتوری‌ها به او وعده داده‌اند که مشکل رضایت‌نامه او را حل خواهند کرد.

درحال حاضر، پدیده جوان فوتبال تبریز منتظر است تا تکلیفش با باشگاه تراکتور روشن شود و در صورتی که وعده‌های این باشگاه محقق نشود، مقصد او یکی از دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما