شناسهٔ خبر: 54907681 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نقشه جدید آنچلوتی برای هازارد

رئال مادرید به خوبی می‌داند که به یک مهاجم خوب دیگر مانند هازارد نیاز دارد تا جای خالی بنزما را در مواقع حساس پر کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، ادن هازارد به هواداران قول داده است که در فصل آینده همه چیز را در رئال مادرید از صفر شروع می‌کند و می‌خواهد به همگان ثابت کند که او همان بازیکن سابق است.

بازیکن بلژیکی رئال مادرید بالاخره مصدومیت اخیر خود را پشت سر گذاشته و می‌خواهد سه فصل پر از ناامیدی و ناکامی در رئال را نیز پشت سر بگذارد. کارلو آنچلوتی می‌داند که کریم بنزما نمی‌تواند در تمامی بازی‌ها به طور کامل بازی کند و این بازیکن سی و پنج ساله ممکن است نقش کمرنگ‌تری داشته باشد.

بنزما فصل گذشته یکی از پرکارترین و البته برترین بازیکنان باشگاه رئال مادرید در فصل گذشته بود (۳.۹۱۹ دقیقه در سال گذشته)، اما با افزایش سن ممکن است وی توانایی کمتری برای حضور در تمام مسابقات داشته باشد و رئال مادرید به خوبی می‌داند که به یک مهاجم خوب دیگر مانند هازارد نیاز دارد تا جای خالی بنزما را در مواقع حساس پر کند.

به نظر می‌رسد که آنچلوتی قصد دارد تا در فصل آینده هازارد را به عنوان یک بازیکن جانشین برای بنزما در نظر بگیرد و او را در پست مهاجم نوک قرار دهد. هازارد به دلیل مصدومیت چیزهای زیادی را در مادرید از دست داده اما می‌داند که اگر بتواند به خوبی جای بنزما را پر کند، فرصت بازگشت به اوج را خواهد داشت.

رئال مادرید سمت چپ خود را کاملاً به وینیسیوس جونیور سپرده است و این بازیکن نیز فصل ۲۱/۲۲ را با ۲۲ گل و ۱۶ پاس گل پشت سر گذاشت. عملکرد خوب وینی باعث شده است تا هازارد شانس بسیار کمی برای بازی در این پست داشته باشد و احتمالاً او شانس درخشش بیشتری در نوک پیکان حمله دراد. رئال مادرید در سمت راست نیز رودریگو را در اختیار دارد و این بازیکن نیز توانسته خودش را به مادریدی‌ها ثابت کند.

ادن هازارد تنها یک فصل دیگر فرصت دارد تا ثابت کند که بازیکن قابل اعتمادی است. اگرچه او مدت زیادی به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند، اما آنچلوتی می‌خواهد با یک تغییر نقش گسترده، شانس مجددی به بازیکن بلژیکی خود بدهد تا شاید بحران پیری کریم بنزما نیز به راحت ترین شکل ممکن برای رئال حل شود.

نظر شما