شناسهٔ خبر: 54904881 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حماس: پافشاری اشغالگران بر یورش به مسجد الاقصی، خطرناک است

مریم مینایی

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد، پافشاری اشغالگران و شهرک‌نشینان اسرائیلی بر یورش به مسجد الاقصی به صورت پیاپی، اقدامی تحریک‌آمیز و تنشی خطرناک است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از العهد، محمد حماده، سخنگوی جنبش حماس در جریان گفت‌وگویی مطبوعاتی خاطرنشان کرد، سران رژیم اشغالگر مسئول پیامدهای یورش هستند.

وی ضمن هشدار نسبت به اینکه افراط‌ گرایان اسرائیلی عواقب تجاوزات مکرر خود را متحمل خواهند شد، تصریح کرد، ملت فلسطین بی‌وقفه و تا ابد سپر حفاظتی مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی و مسیحی باقی می‌مانند.

محمد حماده در ادامه افزود، مرحله خطرناکی که طرح‌ها و نقشه‌های اشغالگران علیه مسجد الاقصی به آن رسیده است؛ مستلزم تداوم هماهنگی و انسجام و آماده باش است تا دفاع از شهر قدس و مسجد الاقصی در تمامی سطوح فلسطینی، عربی و اسلامی در اولویت باشد.

سخنگوی جنبش حماس از ملت فلسطین و ساکنان کرانه باختری و داخل اراضی اشغالی خواست تا با تلاش‌های متجاوزان مقابله کنند و طرح‌های مربوط به یهودی سازی رژیم اشغالگر را ناکام بگذارند.

حماده هچنین اظهار داشت، پافشاری اشغالگران و شهرک‌نشینان اسرائیلی بر یورش به مسجد الاقصی به صورت پیاپی، اقدامی تحریک‌آمیز و تنشی خطرناک است.

انتهای پیام

نظر شما