شناسهٔ خبر: 54899845 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مهدوی‌کیا،گزینه هدایت تیم‌ملی عراق شد

مهر نوشت: به گفته سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق، فدراسیون فوتبال این کشور مهدی مهدوی‌کیا و کارلوس کی‌روش را برای هدایت تیم ملی فوتبال عراق مدنظر دارند.

صاحب‌خبر -

در حالی که کارلوس کی روش مذاکره با فدراسیون فوتبال عراق برای حضور در این کشور را تکذیب کرده است، اما خبرهای غیر رسمی همچنان حاکی است که کی روش گزینه اول عراقی‌هاست.

از سوی دیگر، کمیته فنی فدراسیون فوتبال عراق رزومه دیگر مربیان را هم در دست بررسی دارد تا در صورت پاسخ منفی کی روش، این گزینه‌ها را در دستور کار قرار بدهد.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق که بی خبر از اوضاع و احوال فدراسیون این کشور نیست، امروز خبر جالبی را در این خصوص اعلام کرد.

ناظم الشریعه که اخیراً با عراق به عنوان نایب قهرمانی مسابقات فوتسال کشورهای عربی دست یافته است، در گفتگو با «تهران ورزشی» مدعی شد مهدی مهدوی کیا و کارلوس کی روش گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی عراق هستند.

وی گفت: چیزی که می گویم رسمی و قطعی نیست. عراقی‌ها با کی روش در تماس هستند. بحث مهدی مهدوی کیا را هم داشتند پیگیری می‌کردند.

ناظم الشریعه افزود: وقتی به جلسه کمیته فنی فدراسیون عراق رفتم، داشتند رزومه مربیان را بررسی می‌کردند که نام مهدوی کیا و کی روش مطرح بود. اینکه چقدر این مربیان انتخاب بشوند را نمی دانم.

مهدی مهدوی کیا در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال امید ایران است و مشخص نیست آیا در صورت اجماع عراقی‌ها روی نام او، به پیشنهاد تیم ملی این کشور پاسخ مثبت بدهد یا نه.

عراق از سال گذشته استفاده از مربیان ایرانی را در دستور کار قرار داده است. بعد از انتخاب محمد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال مردان عراق، شهناز یاری هم به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان این کشور انتخاب شد.

۲۵۶ ۲۵۱

نظر شما