شناسهٔ خبر: 54896620 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حماس از شکل گیری جبهه اسلامی برای دفاع از مسجدالاقصی خبر داد

هارون ناصرالدین عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که جبهه اسلامی دفاع از مسجد مبارک الاقصی و فلسطین در حال شکل گیری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ناصرالدین طی اظهارات مطبوعاتی تصریح کرد که نبرد شمشیر قدس حامل پیام روشنی به دشمن صهیونیستی بود و آن اینکه این دشمن هرگز نخواهد توانست به این مسجد لطمه ای وارد کند.

 

وی یادآور شد که اقدام اشغالگران صهیونیست به لغو شناسنامه های فلسطینیان ساکن قدس تلاشی مذبوحانه در راستای خالی کردن این شهر از ساکنان اصلی اش به شمار می رود.

 

عضو دفتر سیاسی حماس با اشاره به اینکه اهالی بیت المقدس هرگز از یک ذره خاک پاک مسجدالاقصی چشم پوشی نخواهند کرد، خاطرنشان کرد که فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی 48 ثابت کردند که قدرت و توان دفاع از قبله نخست را دارند.

 

وی با بیان اینکه دولت صهیونیستی هرگز به عادی سازان روابط چیزی نخواهد داد، افزود که تمامی تلاش های مربوط به روند عادی سازی روابط هیچ سودی به حالشان نخواهد داشت.

 

ناصرالدین از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا به همکاری و هماهنگی امنیتی خود با رژیم اشغالگر قدس و تعقیب و سرکوب نیروهای مقاومت در کرانه باختری پایان بخشند.  

پایان پیام/43

نظر شما