شناسهٔ خبر: 54893781 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

حذف دائم موهای زائد با دستگاه لیزر پلاتینیوم

استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از بهترین روش ها برای حذف دائم موهای زائد می باشد. حذف دائم موهای زائد با این دستگاه کاملا ایمن و برگشت ناپذیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از بهترین روش ها برای حذف دائم موهای زائد می باشد. حذف دائم موهای زائد با این دستگاه کاملا ایمن و برگشت ناپذیر است. این دستگاه توسط شرکت آلما لیزر طراحی و تولید شده است. شیو کردن موهای زائد هر بار می تواند وقت و انرژی زیادی از افراد بگیرد. دستگاه لیزر پلاتینیوم با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین فناوری های روز، اقدام به حذف موهای زائد بدن کرده است.

برای کار کردن با این دستگاه افراد باید دوره های آموزشی مربوط به لیزر را گذرانده و مجوز های لازم را دریافت کرده باشند. این دستگاه مشخصاتی دارد که باعث کاربرد آن به صورت گسترده شده اند. در ادامه مقاله می خواهیم به معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم، مشخصات آن و ... بپردازیم.

مشخصات دستگاه لیزر پلاتینیوم

 

دستگاه لیزر پلاتینیوم بهترین روش برای رفع موهای زائد می باشد. این دستگاه برای لیزر انواع طیف رنگ پوستی استفاده می شود. لیزر دستگاه پلاتینیوم به محض ورود به پوست، به انرژی حرارتی تبدیل می شود و فولیکول های مو را هدف قرار می دهد. حرارت تولید شده به قدری نیست که بتواند آسیبی به سلول های پوستی برساند. حرارت به صورت تدریجی باعث از کار افتادن فولیکول های مو می شود و باعث می شود که فولیکول ها قادر به رشد نباشند. در ادامه به توضیح برخی از مشخصات بارز دستگاه لیزر پلاتینیوم می پردازیم.

سیستم خنک کننده ICE

 

دستگاه لیزر پلاتینیوم مجهز به سیستم خنک کنندگی قدرتمند می باشد. این سیستم باعث می شود که بیماران دوره درمانی بدون درد را تجربه کنند. زیرا در حالی که حرارت به پوست وارد می شود و باعث گرم شدن پوست می شود، این سیستم به صورت همزمان باعث خنک شدن پوست می شود. همچنین این سیستم مانع از سوزن، التهاب، سوختگی و ناراحتی بعد از لیزر می شود.

دارا بودن اپلیکاتور Inmotion

 

 

این ویژگی باعث می شود که اپلیکاتور به صورت روان بر روی سطح پوست حرکت می کند. این گونه هیچ کدام از فولیکول های مو از لیزر جا نمی مانند و همه سطح پوست به صورت یکنواخت لیزر می شود. این اپلیکاتور همانند ماساژور بر روی پوست عمل کرده و حس آرامش در بیمار ایجاد می کند.

استفاده از سه طول موج مختلف به صورت همزمان و جداگانه برای لیزر موهای زائد

 

دستگاه لیزر پلاتینیوم هم برای پوست های روشن و هم برای پوست های خیلی تیره کاملا مناسب می باشد. زیرا این دستگاه از سه طول موج مختلف برای لیزر موهای زائد استفاده می کند. طول موج الکس دارای قدرت 755 نانومتری می باشد. این طول موج برای پوست های روشن بسیار مناسب است. همچنین برای لیزر کردن موهای نازک ناحیه صورت نیز از این طول موج بهره می برند. طول موج دایود که 810 نانومتری می باشد برای پوست های تیره تر کاربرد دارد. از این طول موج برای لیزر کردن نواحی مانند پاها، دست ها و کمر استفاده می شود. طول موج اندیاگ دارای قدرت 1064 نانومتری می باشد که توانایی نفوذ به عمیق ترین لایه های پوستی و نابود کردن فولیکول ها را دارد. این طول موج برای پوست های خیلی تیره کاربرد دارد. دستگاه لیزر پلاتینیوم می تواند هر سه طول موج را در یک هندپیس به پوست بیمار منتقل کند.

کاربرد های متنوع دستگاه لیزر پلاتینیوم

 

استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم تنها برای حذف موهای زائد نیست. بلکه می توان از این دستگاه جهت درمان بسیاری از مشکلات پوستی بهره برد. این دستگاه با تحریک سلول های پوستی، کلاژن سازی را در سلول ها افزایش می دهد و باعث جوانسازی پوست افراد و شاداب شدن آن می شود. همچنین بسیاری از لکه های پوستی مانند کک و مک ها و خال ها با استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم به راحتی درمان می شوند.

افرادی که از ضایعات عروقی پوست رنج می برند می توانند جهت درمان بهتر از این دستگاه استفاده کنند. برخی از این ضایعات عروقی می توانند لکه های پورت واین، تلانژکتازی صورت، همانژیوم مویرگی و تلانژکتازی سیاهرگ های پا باشند.

نکات مهم در مورد قبل و بعد انجام لیزر توسط دستگاه لیزر پلاتینیوم

 

برای استفاده از تمامی تجهیزات پزشکی افراد باید برخی از نکات مهم را حتما رعایت کنند تا بهترین نتیجه را از دوره درمان بگیرند. دستگاه لیزر پلاتینیوم نیز از این قاعده مستثنی نیست. برخی از نکات مهم هستند که بیماران با رعایت این نکات میتوانند اثرگذاری لیزر را روی فولیکول مو ها بیشتر کنند و بهترین نتیجه را دریافت کنند. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می کنیم:

  • سوابق تمامی بیماری های پوستی و غیر پوستی خود را باید در پرونده خود وارد کنید و اپراتورها را از بیماری خود آگاه سازید. این بیماری ها شامل صرع، لوپوس، اسکار کلوئیدی و ویتیلیگو می باشند.
  • قبل از لیزر به مدت 6 ماه از قرص های راکوتان استفاده نکنید.
  • قبل و بعد لیزر از گرفتن حمام آفتاب، سولاریوم و برنزه کردن پوست خود بپرهیزید.
  • 24 ساعت قبل از انجام لیزر موهای زائد را اصلاح کنید.
  • قبل از انجام لیزر به مدت یک هفته آنتی بیوتیک مصرف نکنید.
  • هنگام لیزر نباید روی پوست بدن هیچ گونه ماده شیمیایی وجود داشته باشد. این مواد شیمیایی شامل لوسیون ها، کرم ها و مام ها نیز می شود.
  • از اپیلاسیون کردن برای اصلاح موهای خود پرهیز کنید.
  • بعد از اصلاح برای آرام کردن پوست خود از پک های سرد کننده استفاده کنید.
  • استفاده از کرم های ترمیم کننده به کاهش التهابات پوست لیزر شده کمک می کند.
  • اگر بعد از لیزر موها دردی احساس کردید هرگز از مسکن استفاده نکنید.

روند دوره درمان با دستگاه لیزر پلاتینیوم

روند درمان با دستگاه لیزر پلاتینیوم در هر جلسه به صورت سریع انجام می شود. زیرا اپلیکاتور این دستگاه به صورت کاملا روان برروی پوست بدن حرکت می کند و لازم نیست برای هر شات روی پوست بدن متوقف شود. این دستگاه هم برای آقایان و هم خانم ها شخصی سازی شده است. در نتیجه این دستگاه هم برای لیزر آقایان و هم برای لیزر موهای زائد خانم ها کاربرد دارد.

جهت استعلام و خرید قیمت دستگاه لیزر دایود- تیتانیوم و  پلاتینیوم به وب سایت titaniumlaser.irمراجعه نمائید.

 

نظر شما