شناسهٔ خبر: 54889727 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اگر سردار و طارمی ایرانی نبودند...

مهاجم تیم ملی فوتبال معتقد است قیمت زوج حمله تیم ملی می توانست بسیار بیشتر باشد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران و تیم بایرلورکوزن به عنوان با ارزش‌ترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران از سوی ترنسفر مارکت معرفی شد و مهدی طارمی زوج سردار در تیم ملی هم در جایگاه دوم قرار گرفت.

سردار آزمون در این باره گفت: بازیکنان ایرانی استعداد فوق العاده ای دارند و می‌توانند در بهترین تیم‌های دنیا بازی کنند. با این حال آنقدری در اروپا به بازیکنان ایرانی توجه نمی‌شود. اگر من و مهدی ایرانی نبودیم، شک نکنید قیمت ما در بازار جهانی چند برابر بود.

وی در مورد انتقادات از اسکوچیچ و صحبت از تغییر کادرفنی گفت: چرا باید سرمربی را تغییر دهیم؟ الان وقت حمایت است و تنها یک اردوی دیگر در پیش داریم. شما فکر می‌کنید اگر بهترین مربی دنیا را هم بیاوریم بتواند کار خاصی انجام دهد؟ اول از همه فدراسیون باید بازیکنان را حمایت کند و بازی‌های دوستانه خیلی خوبی تدارک ببیند، نه تغییر سرمربی.

آزمون در پایان گفت: کنار گذاشتن سرمربی در شرایط کنونی خیلی بد است و کار ما را دشوار می‌کند. اینکه او توانسته رکورد را جابجا کند یعنی قابلیت‌هایی دارد. هر زمانی که اسکوچیچ حمایت شده نتایج خوبی گرفته است. هر زمانی که هم از تیم ملی و سرمربی آن انتقاد شده متاسفانه نتایج خوبی کسب نشده است. در این شرایط بهترین کار حمایت از بازیکنان و کادرفنی است

 

نظر شما