شناسهٔ خبر: 54877964 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

زمان اعلام نتایج تحقیقات آشوب در فینال لیگ قهرمانان مشخص شد

کمیسیون مستقل رسیدگی به جنجال فینال لیگ قهرمانان در پاریس زمان اعلام تحقیقات نهایی درباره این دیدار را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، فینال فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا با تاخیر طولانی آغاز شد و جنجال زیادی قبل از این دیدار رخ داد. دلیل این آشفتگی هوادارانی بودند که در مقابل ورزشگاه پارک دو فرانس به دنبال حضور در ورزشگاه بودند. یوفا اکنون اعلام کرده است که کمیسیون مستقل چه زمانی نتایج اولیه تحقیقات خود را ارائه خواهد کرد.

باشگاه لیورپول از آملی اودیا کستر، وزیر ورزش فرانسه خواست تا بابت اظهاراتش خطاب به هواداران انگلیسی پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا عذرخواهی کند.  اودیا کستر، وزیر ورزش فرانسه روی آنتن رادیو هواداران تیم لیورپول را مسئول ناآرامی‌های قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا دانست.

در همین راستا هفته پیش ژرالد دارمانن، وزیر کشور فرانسه، برای اولین‌بار از همه کسانی که قربانی سازماندهی ضعیف فینال لیگ قهرمانان اروپا شدند عذرخواهی کرد.

کمیسیون مستقل رسیدگی به جنجال فینال لیگ قهرمانان در پاریس در نظر دارد نتایج اولیه تحقیقات خود را تا پایان سپتامبر ارائه کند. یوفا اعلام کرد، گزارش نهایی باید حداکثر تا ماه نوامبر ارائه و منتشر شود. تیاگو براندائو رودریگز، رییس این کمیسیون گفت:  این بررسی با هدف بررسی و شناسایی مجرمان و جلوگیری از رخ دادن در آینده صورت می‌گیرد.

بیش از ۱۰۰  نفر در جریان این دیدار بازداشت شده و ۲۳۰ نفر نیز مجروح شدند. یوفا این هرج و مرج را این‌گونه توضیح داد که بسیاری از هواداران می‌خواستند بدون بلیت معتبر وارد ورزشگاه شوند و همین باعث شد تا پلیس از گاز اشک‌آور استفاده کند.

انتهای پیام

نظر شما