شناسهٔ خبر: 54875959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

غنی سازی اوقات فراغت در کمک به ارتقا و رشد همه جانبه شخصیت دانش‌آموزان در تابستان بسیار موثر است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: غنی سازی اوقات فراغت در کمک به ارتقا و رشد همه جانبه شخصیت دانش‌آموزان و استمرار فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در تابستان بسیار موثر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان به نقل از خبرگزاری پانا کرمان حجت الاسلام سید اصغر سادات حسینی در حاشیه نشست معاونان پرورشی و فرهنگی استان‌های سراسر کشور در تهران به پانا گفت: علاوه بر مدارس ابتدایی مجری طرح تثبیت روخوانی و روانخوانی قرآن تعداد چهارصد پایگاه اوقات فراغت و ۲۶ اردوگاه فرهنگی، تربیتی به همراه تمامی کانون‌های زیرمجموعه آموزش و پرورش نسبت به غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه ریزی و فعالیت خود را در استان کرمان آغاز کردند.

وی در ادامه افزود: آغاز فعالیت های غنی سازی اوقات فراغت در تابستان و برای دانش آموزان در تمام شهرستان ها و مناطق آغاز خواهد شد و در اجرای این برنامه ها، کانون ها و تشکل‌های دانش آموزی می توانند نقش موثری داشته باشند.

سادات حسینی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی از جمله سازمان دانش آموزی، اتحادیه انجمن‌ های اسلامی، بسیج، هلال احمر و هنرستان ها و مدارس استعدادهای درخشان در جهت تنوع بخشی به فعالیت های تابستانه مورد تاکید قرار می‌گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: تقویت روحیه مشارکت پذیری در رشته های مختلف موجب تقویت اعتماد به نفس و ارتقای مهارت‌های زندگی می‌شود که از اهداف مهم فعالیت‌های غنی‌سازی اوقات فراغت است.

نظر شما