شناسهٔ خبر: 54873334 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

توماس مولر:

بی‌صبرانه منتظر بازی کنار سادیو مانه هستم

مهاجم باتجربه بایرن مونیخ به ستایش از سادیو مانه پرداخت و او را خرید بسیار خوبی برای تیمش عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات تابستانی با سادیو مانه مهاجم سنگالی لیورپول قرارداد امضا کرد. ستاره سنگالی که یک سال دیگر از قراردادش با قرمزها باقیمانده بود، تصمیم به جدایی گرفت و با قراردادی سه ساله راهی مونیخ شد. او فصل بعد یکی از مهره های قابل اعتنای یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن خواهد بود. در بایرن همه از انتقال مانه خوشحالند.

توماس مولر، مهاجم ارزشمند بایرن درباره جذب مانه گفت:« بایرن با بازیکن بزرگی قرارداد امضا کرد. مانه در لیورپول نمایش درخشانی داشت و موفقیت های زیادی با پیراهن این تیم به دست آورد. او نشان داد که تا چه اندازه بازیکن باکیفیت و تاثیر گذاری برای لیورپول است. بسیار علاقه دارم که هر چه سریع‌تر با مانه آشنا شوم تا هماهنگی لازم را با او به دست آورم. این بازیکن کمک زیادی به بایرن خواهد کرد.»

او درباره فصل جدید بوندسلیگا گفت:« بر این باورم که در فصل جدید رقابت برای کسب عنوان قهرمانی شدیدتر از قبل خواهد بود. بی صبرانه منتظر هفته های آغازین بوندسلیگا هستم. به نظرم اتفاقات جدیدی رخ خواهد داد.»

بایرن مونیخ قهرمان ۱۰ سال اخیر بوندسلیگا بوده است و به نظر می رسد که در بدترین حالت هم اصلی ترین گزینه برای بالا بردن جام در بوندسلیگا است.

نظر شما