شناسهٔ خبر: 54872884 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تغییر سرمربی و بازگشت حدادی هم کارساز نشد

انتقامی در کار نبود؛ دبل بسکتبال ایران در نورسلطان!

تیم ملی بسکتبال ایران با نمایشی ضعیف دومین شکست خود را در انتخابی جام جهانی مقابل قزاقستان متحمل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بعد از المپیک توکیو، تغییراتی در کادرفنی تیم ملی بسکتبال به وجود آمد و ایران با سرمربیگری مصطفی هاشمی انتخابی جام جهانی را آغاز کرد، اما شکست مقابل قزاقستان باعث شد تا رییس جدید فدراسیون به این مربی اعتماد نکند. 
سعید ارمغانی که هدایت تیم ملی را در ماههای اخیر برعهده گرفت، امروز در اولین آزمون جدی خود در نورسلطان قزاقستان، تیمش را مقابل قزاق ها به میدان فرستاد. در حالی که با بازگشت حامد حدادی به ترکیب همه امیدوار به ثبت یک انتقام برای تیم ملی در خانه قزاقستان بودند، اما هیچ چیز برای بسکتبال ایران خوب پیش نرفت. 
از همان ابتدای مسابقه قزاقستان نشان داد که برای پیروزی به زمین آمده و نمی خواهد راحت صدر جدول گروه D را از دست بدهد. تغییرات متوالی ارمغانی در ترکیب تیم ملی هم باعث نشد تا آمار ضعیف ایران به ویژه در حمله تغییری داشته باشد. 
نیمه نخست با اختلاف 5 امتیاز به سود قزاقستان به پایان رسید و در کوارتر سوم اما شرایط کمی برای ایران بهتر شد. این امید وجود داشت که حدادی و یارانش بتوانند در کوارتر چهارم گوی سبقت را از حریف بربایند، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه اختلاف بیشتر و بیشتر هم شد. 
در حالی که حامد حدادی هم به دلیل رد کردن محدودیت خطای فرد در اواخر مسابقه از زمین اخراج شد، قزاقستان توانست 68 بر 60 دومین برد خود را برابر ایران به ثبت برساند و با اقتدار صدرنشین گروه D شود. 
تیم ملی بسکتبال ایران هم که با سرمربی جدید خود نخستین شکست را متحمل شده، خود را برای بازی روز دوشنبه در حلب سوریه آماده می کند.

برچسب‌ها:

نظر شما