شناسهٔ خبر: 54872729 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

صلاح در لیورپول ماندنی شد

مهاجم قرمزها ۳ ساله تمدید کرد/عکس

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول که گفته می شد فصل بعد قصد جدایی دارد، قراردادش را طولانی مدت با این باشگاه تمدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دقایقی پیش باشگاه لیورپول به شکلی غیرمنتظره خبر از تمدید قرارداد محمد صلاح داد. ستاره مصری که تنها یک سال دیگر از قراردادش باقیمانده بود و گفته می شد به دلیل اختلاف بر سر دستمزد پیشنهادی، قصد جدایی دارد، برای چند سال دیگر خود را به لیورپول متعهد کرد. قرارداد صلاح تا ۲۰۲۵ اعتبار خواهد داشت و دستمزد او نیز به ۳۵۰ هزار پوند در هفته افزایش یافت.

مهاجم قرمزها ۳ ساله تمدید کرد/عکس

در بیانیه لیورپول آمده است:« باشگاه لیورپول خوشحال است، اعلام کند که محمد صلاح قرارداد طولانی مدت جدیدی با این باشگاه امضا کرده است. مهاجمی که فصل قبل پس از کمک به تیم یورگن کلوپ در دو جام داخلی(حذفی و اتحادیه)، به عنوان بهترین بازیکن سال اتحادیه و بهترین بازیکن سال ۲۲-۲۰۲۱ اتحادیه نویسندگان فوتبال انگلیس انتخاب شد، امروز بر سر تمدید قرارداد به توافق رسید. پس از ۵ سال حضور در این باشگاه، صلاح اکنون برای سال های بیشتری در آنفیلد حضور خواهد داشت. او تاکنون ۱۵۶ گل در ۲۵۴ بازی به ثمر رسانده است.

مهاجم قرمزها ۳ ساله تمدید کرد/عکس

صلاح نیز پس از تمدید قرارداد گفت:« احساس فوق العاده ای دارم و برای بردن جام های بیشتر با باشگاه هیجان زده هستم. این یک روز شاد برای همه است. فکر می‌کنم تمدید قرارداد کمی بیش از تصورات زمان ‌برد، اما اکنون همه چیز انجام شده است، بنابراین ما فقط باید روی اهداف بعدی تمرکز کنیم.می‌توانید ببینید که در پنج یا شش سال گذشته، تیم همیشه روندی صعودی داشته است. فصل گذشته به ۴ قهرمانی نزدیک بودیم، اما متاسفانه در هفته آخر فصل دو جام را از دست دادیم. ما همچنان در موقعیت خوبی هستیم و می توانیم برای همه جام ها بجنگیم. خریدهای جدیدی هم به تیم ملحق شده و خواهند شد. ما فقط باید سخت کار کنیم، اطمینان و ایمان خوبی داشته باشیم، مثبت فکر کنیم و دوباره دنبال همه جام ها برویم.»

مهاجم قرمزها ۳ ساله تمدید کرد/عکس

لیورپول در ژوئن ۲۰۱۷ صلاح را از رم به خدمت گرفت او به سرعت درخشش را شروع کرد. صلاح همان فصل توانست ۴۴ گل به ثمر برساند.

۳۲ گل در لیگ برتر بود و او رکورد بیشترین گلزنی در یک فصل و پس از ۳۸ بازی را به نام خود ثبت کرد. او به عنوان بهترین گلزن و بازیکن فصل نیز برگزیده شد.

مهاجم قرمزها ۳ ساله تمدید کرد/عکس

صلاح به قرمزها کمک کرد تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در کی‌یف برسند، اگرچه این بازی با شکست لیورپول و مصدومیت صلاح پایان یافت. فصل بعد صلاح به درخشش ادامه داد و کمک کرد لیورپول با شکست تاتنهام، قهرمان چپیونزلیگ شود هرچند قرمزها در لیگ برتر با یک امتیاز کمتر از سیتی به رتبه دوم رضایت دادند.

فصل ۲۰-۲۰۱۹ صلاح به همراه دیگر هم تیمی هایش فصلی تاریخی را به ثبت رساندند و انتظار ۳۰ ساله لیورپول برای فتح لیگ برتر به پایان رسید. فصل ۲۱-۲۰۲۰ برای قرمزها خوب پیش نرفت و کسب رتبه سوم و سهمیه لیگ قهرمانان بهترین دستاورد بود. صلاح فصل گذشته در همه بازی های فصل ۳۱ گل زد و نقش مهمی در کسب دو جام حذفی و اتحادیه داشت.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما