شناسهٔ خبر: 54872067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امام جمعه بندر ماهشهر:

بندر ماهشهر قلب تپنده اقتصاد کشور است ولی جوانانش بیکارند

محمدی پور گفت: بندر ماهشهر قلب تپنده اقتصاد کشور است و درآمد حاصل از نفت و صنایع پتروشیمی آن می‌تواند کل کشور را مدیریت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید امیر محمدی‌پور» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: مسئولان رده بالای نظام، صدای بیکاری جوانان شهرستان بندر ماهشهر را با وجود صنایع عظیم پتروشیمی بشنوند.

وی افزود: بندر ماهشهر قلب تپنده اقتصاد کشور است و درآمد حاصل از نفت و صنایع پتروشیمی آن می‌تواند کل کشور را مدیریت کند.

خطیب جمعه بندر ماهشهر اضافه کرد: جوانان این شهرستان به دلیل بیکاری از فقر رنج می‌برند و امید داشتند که در دولت مردمی و انقلابی با تغییراتی که در مدیریت‌ها انجام شد، نسبت به استخدام نیروهای بومی و تغییر وضعیت نیروهای پروژه‌ای اقدامات خوبی انجام شود ولی هنوز اقدام تأثیرگذاری انجام نشده است.

محمدی‌پور گفت: پدرها، مادرها و جوانانی که در پروژه صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر مشغول به کار بوده‌اند با پایان پروژه برای استخدام نشدن فرزندان شان در صنایع اشک می‌ریزند.

وی بیان کرد: آن‌ها استخدام بدون ضابطه نفرات را به چشم خود می‌بینند و مشکل اصلی را مقدم بودن روابط بر ضوابط اعلام می‌کنند.

امام جمعه بندر ماهشهر تاکید کرد: صدای مردم باید شنیده شود چون انقلاب متعلق به همه‌ی مردم است و از مسئولین شهری و استانی و کشوری می‌خواهیم صدای این جوانان را بشنوند و درک کنند که شرمندگی در برابر خانواده برای یک مرد چقدر کشنده است.

انتهای پیام/

نظر شما