شناسهٔ خبر: 54859733 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رائول راضی است؛

گزینه اول نیمکت رئال مادرید قصد جدایی ندارد

رابطه خوب رائول با کارلو آنچلوتی و باشگاه رئال مادرید باعث شده او علاقه‌ای به تغییر شرایط خود نداشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رائول، اسطوره باشگاه رئال مادرید در ماه‌های اخیر از باشگاه‌هایی مانند شالکه، لیدز و چندین تیم اسپانیایی پیشنهادهایی دریافت کرده، اما آنها را رد کرده و در حال حاضر در رئال مادرید احساس رضایت و ارزشمندی می‌کند. کار رائول در این باشگاه به مربیگری کاستیا محدود نمی‌شود و او از اتفاقاتی که در کمپ والدبباس رخ می‌دهد کاملا باخبر است. رائول با مانوئل فرناندز، مدیر آکادمی رابطه خیلی خوبی داشته و در حقیقت احساس می‌کند که از طرف کارلو آنچلوتی، سرمربی فعلی باشگاه نیز حمایت می‌شود.

نشریه مارکا امروز در گزارشی مدعی شد کارلو آنچلوتی اغلب با رائول صحبت کرده و از او در مورد روند پیشرفت بازیکنان جوان رئال مادرید سوال می‌کند. در دوران حضور زین الدین زیدان روی نیمکت، به‌ندرت چنین اتفاقی شکل می‌گرفت و حالا رابطه بسیار خوبی بین سرمربی تیم اصلی باشگاه و رائول برقرار است. 

رائول عجله‌ای برای سرمربیگری تیم اصلی ندارد و او تنها روی کمک به باشگاه برای تمرین دادن به بازیکنان جوان و آنچه کارلو آنچلوتی می‌خواهد تمرکز کرده است. اگر رائول یکی از پیشنهادات باشگاهی خود را قبول می‌کرد قطعا درآمد بیشتری داشت، اما او بیشتر علاقه‌مند است که به تربیت بازیکنانی که آینده رئال مادرید هستند، ادامه دهد و با موقعیت فعلی خود مشکلی ندارد. رائول 45 ساله شده و بی تردید به‌زودی شاهد حضور این اسطوره محبوب و پرافتخار روی نیمکت باشگاه رئال مادرید خواهیم بود.

نظر شما