شناسهٔ خبر: 54855858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی کارگران مازندران در بابل

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی کارگران مازندران با محوریت گرامیداشت شهید «نوروزعلی یزدانخواه» شهید شاخص جامعه کارگری کشور در شهرستان بابل برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی کارگران استان مازندران با محوریت گرامیداشت شهید نوروزعلی یزدانخواه شهید شاخص جامعه کارگری کشور در شهرستان بابل برگزار شد. 

این جشنواره به همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا در راستای تکریم از جامعه بزرگ و پرتلاش کارگری و نیز ایجاد نشاط و امید در بین زحمتکشان عرصه تولید و اشتغال به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

سیدجواد حسینیان، مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا در حاشیه آئین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی کارگران استان مازندران اظهار کرد: در راستای اجرای منویات رهبری و ایجاد امیدو انگیزه بین کارگران شریف و زحمتکش خطه لاله‌پرور مازندران سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا اقدامات موثر و منسجمی را طرح ریزی کرده و یکی از این اقدامات اولین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج کارگری استان بوده که در شهرستان بابل برگزار شده است.

وی گفت: ۴ رشته ورزشی تنیس روی میز، کشتی، بومی و محلی و دوو میدانی در این مسابقات انتخاب شد که با استقبال بسیار مطلوب کارگران بسیجی سطح استان همراه بوده است، بیش از ۴۰۰ بسیجی کارگر حضور پیدا کرده و به رقابت پرداختند که به نفرات برتر هدایای نفیسی هم تقدیم می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا ادامه داد: در این راستا ما در موضوعات مختلفی مانند خانواده، جهاد تبیین، فضای مجازی و موضوعات شبیه به این هم اقداماتی طرح ریزی کرده ایم که در طول سال جاری اجرایی و عملیاتی خواهیم کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

نظر شما