شناسهٔ خبر: 54855734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قول مساعد استاندار خراسان جنوبی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی خوسف

زهرا حمیدی

استاندار خراسان جنوبی برای تکمیل پروژه استخر سرپوشیده و گود زورخانه‌ای خوسف قول مساعد داد.

صاحب‌خبر -

استاندار خراسان جنوبی، امروز پنج شنبه ۹ تیر از پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی هنری خوسف بازدید کرد. عملیات اجرایی پروژه مجتمع فرهنگی هنری یا  آمفی تئاتر خوسف از سال ۱۳۸۴ آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، این پروژه در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه در شهر خوسف ۲ میلیارد و ۶۰۰  میلیون تومان است.

تکمیل این پروژه بر اساس برآوردهای صورت گرفته ۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. این بازدید با حضور نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، ائمه جمعه، فرماندار و شماری از مسئولان شهرستان خوسف انجام شد.

بازدید از پروژه در دست اقدام دارالقرآن

استاندار خراسان جنوبی همچنین در جریان حضور در شهرستان خوسف از پروژه در دست اقدام دارالقرآن نیز بازدید کرد.

این بازدید با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، ائمه جمعه، فرماندار و شماری از مسئولان شهرستان خوسف انجام شد.

عملیات اجرایی پروژه دارالقرآن خوسف در سال ۱۳۹۰  آغاز شده است.

این پروژه بعد از گذشت یازده سال در حال حاضر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. پیش بینی می شود اتمام این پروژه یک میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته باشد.

برای اجرای این پروژه تاکنون ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

بازدید استاندار خراسان جنوبی از پروژه استخر سرپوشیده

استاندار خراسان جنوبی در ادامه برنامه های سفر به شهرستان خوسف از پروژه استخر سرپوشیده بازدید کرد. این پروژه، یکی از زیرساخت های ورزشی شهرستان است که از سال ۱۳۹۰ کلید خورده و در حال اجراست.

اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه که در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ۳ میلیارد و  ۲۵۰ تومان بوده است.

براساس برآورد های صورت گرفته، تکمیل این پروژه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

بازدید استاندار خراسان جنوبی از گود زورخانه شهر خوسف

استاندار خراسان جنوبی از گود زورخانه شهر خوسف بازدید کرد. نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، ائمه جمعه، فرماندار و شماری از مسئولان شهرستان خوسف، دکتر قناعت را در این بازدید همراهی کردند.

عملیات اجرایی گود زورخانه خوسف از سال ۱۳۹۹ شروع شده است. این پروژه در حال حاضر ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حجم اعتبارات هزینه شده برای اجرای این پروژه تاکنون ۱۳۸ میلیون تومان است. پیش بینی می شود تکمیل این پروژه ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته باشد.

بازدید از پروژه نیمه تمام بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر خوسف

استاندار خراسان جنوبی به همراه نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر خوسف بازدید کرد. پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر خوسف در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کلنگ آغاز عملیات اجرایی این پروژه نیمه تمام در سال ۱۳۹۲  به زمین زده شد. مجموع اعتبار هزینه شده برای این پروژه مهم دانشگاه علوم پزشکی در خوسف، ۲۲ میلیارد تومان بوده است. تکمیل این پروژه ۱۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

بازدید استاندار خراسان جنوبی از برخی محورهای روستایی شهرستان خوسف

استاندار خراسان جنوبی از پروژه بهسازی و مرمت برخی از راه های روستایی سطح شهرستان خوسف بازدید کرد. براساس اطلاعات ارائه شده در این بازدید، حدود ۶۰ کیلومتر از محورهای روستایی سطح شهرستان نیاز به بهسازی دارند.

اعتبار هزینه شده برای اجرای عملیات بهسازی و مرمت راه های روستایی شهرستان ۷۰ میلیارد تومان بوده است. دوراهی خوسف تا معدن قلعه زری و بصیران از محورهای مورد بازدید در این سفر است که ۱۳۵ کیلومتر طول دارد و مسیر دسترسی ۵۰ روستای شهرستان های نهبندان و خوسف می باشد.

ترانزیت سنگ نهبندان به اصفهان و ماشین آلات سنگین ویژه معدن طلای خوسف از این مسیر برای تردد استفاده می کنند. با وجود اقدامات انجام شده، ۳۰ کیلومتر از این محور نیاز به مرمت، بهسازی و روکش آسفالت دارد.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه برنامه های سفر به شهرستان خوسف، از زیرساخت های عمرانی شهر جدیدالتأسیس ماژان بازدید کرد. بلوار ورودی شهر، امکانات شهرک و نیازهای بافت جدید شهر از جمله موارد مطرح شده در این بازدید بود. تأمین اینترنت۴G  ، آبرسانی به شهرک جدید و ... از جمله مطالبات مطرح شده در این بازدید بود.

انتهای پیام

نظر شما