شناسهٔ خبر: 54855555 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

توقیف وانت پیکان با برجی از بار

مهدی بابایی

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف یک‌دستگاه وانت‌بار که اقدام به حمل چندین برابر ظرفیت بار کرده و برجی از بار را در قسمت عقب خود ایجاد کرده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی همه‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: ماموران پلیس راهور در مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت در حال رصد تردد خودروها بودند که در محدوده تقاطع پسیان و خیابان ولیعصر(عج) با وانت‌باری با بار غیرمتعارف روبه‌روشدند. همزمان با آن عوامل پلیس راهور مستقر در این محدوده نیز با شناسایی وانت‌بار اقدام به متوقف کردن این وسیله نقلیه کردند.

وی با بیان اینکه این وانت بار در حال حمل باری با چندین برابر ظرفیت خود بود، گفت: در واقع برجی از بار در قسمت عقب این وانت پیکان به شکلی بسیار نا ایمن روی هم قرار گرفته و هر لحظه امکان سقوط گونی‌هایی که تا ارتفاع چندین متر رو هم قرار گرفته بود، وجود داشت.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه این وانت پیکان به‌دلیل حمل بار خطرناک و نامتعارف متوقف و اعمال قانون شد، گفت: همچنین خودروی مذکور توقیف و به پارکینگ منتقل شد.  

همه خانی با تاکید بر اینکه رانندگان وسایل نقلیه باری باید طبق مقررات حمل بار  و با توجه به میزان ظرفیت وسیله و آنچه که در ظرفیت قانونی وسیله ثبت شده اقدام به جابجایی بار کنند، گفت: برخورد با حمل بار نامتعارف و بیش از ظرفیت مجاز از سوی تمامی وسایل نقلیه ممنوع بوده و از جمله مواردی است پلیس حتما با آن برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما