شناسهٔ خبر: 54855515 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

افزون بر ۱۴۶ میلیارد ریال تسهیلات برای دامداران مرودشت پیش‌بینی شد

شیراز-ایرنا-مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با بیان اینکه بیش از هزار و ۸۰۰ دامدار این شهرستان متقاضی دریافت وام هستند، گفت: ۱۴۶ میلیارد و۶۹۱ میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش دام و طور در قالب دامدار کارت در این شهرستان جذب شده است.

صاحب‌خبر -

منصور امیریان پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه یک هزار و ۸۷۲ دامدار در این شهرستان در سامانه ملی ثبت نام کرده و متقاضی دریافت تسهیلات هستند، افزود: تاکنون ۹۱۹ نفر به بانک معرفی شده اند و  ۱۸۳ نفر موفق به اخذ تسهیلات مذکور شده اند.
امیریان با بیان اینکه این تسهیلات به دامداران دارای دام های هویت دار و پلاک کوبی شده اختصاص یافته است، تصریح کرد: پایش و راستی آزمایی واحد های دامی متقاضی تسهیلات ادامه دارد و ظرف هفته های آینده پرونده همه متقاضیان به بانک ارجاع خواهد شد.
این مقام مسئول یادآور شد: تسهیلات مذکور در راستای طرح مردمی سازی و با هدف کمک به تأمین نقدینگی دامداران برای تهیه نهاده‌های دامی و ادامه فرآیند تولید و به واحدهای تولیدی دام و طیور پرداخت می شود.
وی با تاکید بر اینکه روند ثبت نام از متقاضیان ادامه دارد، از دامداران خواست تا با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند و با تسهیل فرآیندهای صورت گرفته در کوتاه ترین زمان ممکن تسهیلات سرمایه در گردش دریافت کنند.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ در حاشیه برنامه‌های هفتمین سفر استانی دولت سیزدهم، در برنامه‌ای از پیش اعلام نشده در جمع دامداران روستای کناره شهرستان مرودشت حضور یافت و پای حرف دل آنان نشست.

نظر شما