شناسهٔ خبر: 54855321 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ناگلزمان عاشق شده؛

یک خبر غیرمنتظره در مورد سرمربی جوان بایرن!

به نظر می رسد یولیان ناگلزمان، سرمربی 35 ساله بایرن مونیخ قصد دارد زندگی جدیدی را آغاز کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یک عکس مشترک در یک قایق تفریحی در نزدیکی ایبیزا باعث ایجاد جنجال در فوتبال آلمان شده و بر اساس اخبار منتشره، یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ به تازگی علاقه‌مند به لنا وورزنبرگر، گزارشگر و خبرنگار آلمانی شده است. روز چهارشنبه تصویری در بین هوادار آلمانی دست به دست شد که نشان می داد جولیان ناگلزمن و لنا وورزنبرگر در کنار هم در یک قایق تفریحی در نزدیکی ایبیزا حضور دارند و به نظر قرار نیست ناگلزمان این موضوع را مخفی نگه دارد.

ناگلزمان از معشوقه دوران کودکی خود ورنا که در سال 2018 با او ازدواج کرد، جدا شده و البته آنها دارای دو فرزند هستند. اما به نظر می رسد سرمربی جوان بایرن در مورد رابطه جدید خود جدی بوده و حتی مدیران باشگاه بایرن نیز از این رابطه مطلع شده اند. یولیان ناگلزمان که در تاریخ 23 ژوئن، 35 ساله می شود، قصد دارد زندگی جدیدی را آغاز کند و مشکلی با علنی شدن این داستان ندارد.

پس در آینده‌ای قابل پیش‌بینی، لنا وورزنبرگر باید شغل خود در نشریه بیلد را رها کند تا تضاد منافعی بین زندگی خصوصی و حرفه‌ای او پیش نیاید. چیز زیادی به جز گیاهخوار بودن این زن در رسانه های اجتماعی در مورد لنا وجود ندارد و او زندگی شخصی خود را پنهان نگه می دارد.

او حساب اینستاگرام خود را در حالت خصوصی نگه داشته و به روز رسانی فیس بوک خود را نیز مدت هاست متوقف کرده است.  احتمالا یولیان ناگلزمان نیز تلاش خواهد کرد تا رابطه جدید را به صورت خصوصی نگه دارد، اما نباید فراموش کرد به عنوان مربی بایرن مونیخ بارها با لنا وورزنبرگر مصاحبه کرده و او را به خوبی می شناسند.

نظر شما