شناسهٔ خبر: 54855232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور؛

فعالیت های اوقات فراغت در سطح کانون های مساجد کردستان آغاز شد

فرانک کیانپور

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: طرح ملی تابستانه فهما در قالب فعالیت های اوقات فراغت همزمان با آغاز فصل تابستان، در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

کامل گلباغی امروز پنجشنبه در بازدید از پایگاه اوقات فراغت کانون مسجد خیبر بهاران سنندج اظهار کرد: فعالیت‌های مختلفی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد با شعار «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» طراحی شده است که هرکدام از این برنامه‌ها با هدف تحقق جذب کودکان و نوجوانان به مساجد، ترویج معارف اسلامی، مهارت‌آموزی و نشاط بخشی در تابستان ۱۴۰۱ در سطح کانون‌های مساجد اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در قالب رواق‌های ۱۲ گانه در سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود، گفت: ایجاد بستر مناسب برای نزدیک شدن و انس گرفتن جوانان و نوجوانان با رشته‌های فرهنگی و هنری یکی از مهمترین اهداف پیش بینی شده در طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با تاکید بر جذب دانش آموزان در کلاس های فرهنگی هنری کانون های مساجد اضافه کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور را دانش‌آموزان تشکیل می دهند، هم‌افزایی با مدارس و مراکز علمی پیرامون کانون‌ها صورت پذیرد.

گلباغی همچنین اضافه کرد: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت از ابتدای تیر تا پایان شهریور ماه به میزبانی کانون‌ها برگزار می شود و شرکت‌کنندگان در این طرح ملی به صورت متمرکز تحت پوشش بیمه خواهند بود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان تا پایان تیرماه می‌توانند برای شرکت در کلاس‌ها از طریق سامانه بچه‌های مسجد و ذیل رواق دانش اقدام کنند، یادآوری کرد: در حال حاضر قریب به ۶۰۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد کردستان ظرفیت قابل توجهی برای غنی سازی اوقات فراغت علاقه مندان هستند.

انتهای پیام

نظر شما