شناسهٔ خبر: 54855135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس سازمان دانش آ‌موزی فارس خبر داد

توانمندسازی دانش‌ آموزان مناطق محروم فارس با اجرای طرح «باشگاه مهارت»

کریمی گفت: طرح «باشگاه مهارت» از طرح‌ های فصل جدید سازمان دانش ‌آموزی فارس است و با رویکرد توجه به مهارت‌ آموزی و توانمندسازی دانش‌ آموزان مناطق محروم در سه ماهه گذشته دنبال شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  شیراز ،  «مرتضی کریمی»، امروز (پنج شنبه 9 تیر) با اشاره به افتتاح باشگاه مهارت دانش ‌آموزی در سازمان دانش ‌آموزی استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: راه ‌اندازی باشگاه مهارت از طرح‌ های فصل جدید سازمان دانش ‌آموزی فارس است.

رئیس سازمان دانش آ‌موزی فارس افزود: این طرح در جهت باور به دانش ‌آموز محوری عمل می کند و با رویکرد توجه به مهارت‌ آموزی و توانمندسازی دانش‌ آموزان مناطق محروم در سه ماهه گذشته دنبال شده است.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات به دانش‌ آموزان عضو سازمان دانش آ‌ِموزی با هدف کشف و پرروش استعدادها از اهداف تاسیس باشگاه مهارت است.

کریمی تاکید کرد: در باشگاه مهارت علاوه بر آموزش‌ خبرنگاری خبرگزاری «پانا» و مهار ت‌های تشکیلاتی پیشتازان، آموزش ‌های حوزه فناوری اطلاعات و فضای سایبری از جمله طراحی وب، دوره‌ های تخصصی ICDL، کارآفرینی، دوره های تربیت مربی ورزشی و ... نیز به دانش‌ آموزان ارائه می ‌شود.

پایان پیام/664

نظر شما