شناسهٔ خبر: 54854683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری تربت جام به مناسبت هفته قوه قضاییه

به مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضاییه و گرامی داشت یاد و خاطره نماینده شهید شهرستان، شهید علی اکبر دهقان، پروژه های عمرانی شهرداری تربت جام افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، اصغر خوشخو، شهردار تربت جام در این مراسم اظهار کرد: ارائه خدمات مناسب به شهروندان از وظایف ذاتی شهرداری ها است و تمام سعی و تلاش این مجموعه برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان گرامی است.

وی افزود: توسعه متوازن و ارائه خدمات به تمامی مناطق شهر با اولویت مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر از برنامه های مجموعه مدیریت شهری است و تلاش شده با توجه به وضعیت اقتصادی شهرداری ها و بضاعت موجود، رضایت نسبی کسب شود.

شهردار تربت جام ادامه داد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری تا کنون ۳۰ هزار متر مربع اجرای آسفالت صورت گرفته است که در اوایل سال بلوار عبدالرحمن جامی به مساحت  ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع  آسفالت کامل انجام شد و این خیابان در واقع ورودی مسکن مهر از میدان قدس به شمار می رود جمعیت زیادی از این اقدام بهره مند گشتند.

شهردار تربت جام افزود: خیابان شهید دهقان(نظامی) مشکل شیب بندی و هدایت آبهای سطحی داشت و ساکنین و عابرین این منطقه از شهر در زمان بارندگی های مشکلاتی زیادی داشتند و بعد از بهسازی پیاده روها و کانال این خیابان، اخیرا آسفالت قدیمی این خیابان به صورت کامل برداشت و بعد از تسطیح و شیب بندی جدید و زیرسازی مناسب به صورت کامل آسفالت شد تا مشکل این منطقه به صوت اساسی حل شود.

انتهای پیام/

نظر شما