شناسهٔ خبر: 54853723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار بوشهر: مدرسه سازمان انرژی اتمی بوشهر راه‌اندازی می‌شود

استاندار بوشهر با اشاره به ساخت مجتمع آموزشی توسط سازمان انرژی اتمی در بوشهر گفت: سازمان انرژی اتمی نسبت به تکمیل مدرسه ساخته شده در بوشهر تا ابتدای مهرماه اقدام کرده و تا سال تحصیلی جدید راه‌اندازی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با قدردانی از اجرا طرح‌های تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان برای آمادگی کنکور اظهار داشت: آماده‌سازی دانش‌آموزان برای کنکور سال آینده باید در دستور کار جدی آموزش و پرورش قرار بگیرد.

وی با تأکید بر هم‌افزایی آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی استان گفت: برای بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان در آموزش و پرورش هم‌افزایی بین آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها ضروری است.

استاندار بوشهر اجرا طرح هر دانش‌آموز یک مهارت را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این طرح با هماهنگی بین ادارات کل آموزش و پرورش، تعاون کار و رفاه اجتماعی و فنی و حرفه‌ای استان مورد بررسی قرار گرفته و تدوین شود.

محمدی‌زاده  توجه به جذب نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: استخدام معلمان و جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان یک مسئله مهم و حیاتی است و باید با حساسیت و دقت ویژه انجام شود.

وی با اشاره به وضعیت مدرسه نیروگاه اتمی در بوشهر تأکید کرد: مدارس تحت مدیریت سازمان انرژی اتمی در کشور جز بهترین مدارس هستند و باید از این فرصت برای مردم استان بوشهر استفاده کنید.

استاندار بوشهر از راه اندازی مدرسه نیروگاه اتمی بوشهر در سال تحصیلی جدید خبر داد و بیان کرد: سازمان انرژی اتمی نسبت به تکمیل مدرسه ساخته شده در بوشهر تا ابتدای مهرماه اقدام کرده و فرآیند ثبت‌نام هم بر اساس مقررات آموزش و پرورش برای این نوع مدارس انجام شود.

محمدی‌زاده با اشاره به تأسیس هنرستان هنرهای زیبا در استان گفت: باید هنرستان‌های هنرهای زیبا بر اساس ظرفیت‌های مناطق مختلف استان بوشهر راه‌اندازی شود و ایجاد هنرستان تجارت بر اساس ظرفیت ساحلی یک ضرورت است.

انتهای پیام/190

نظر شما