شناسهٔ خبر: 54853652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

افزایش پروازهای مسیر ایلام - مشهد به ۱۲ سورتی پرواز

ایلام - ایرنا - مدیر فرودگاه شهدای ایلام از افزایش پروازهای این فرودگاه در مسیر ایلام - مشهد و بالعکس به تعداد ۱۲ سورتی پرواز خبر داد.

صاحب‌خبر -

محدجواد یگانه روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت هواپیمایی زاگرس در این مسیر از امروز تعداد پروازهای خود را به هشت سورتی پرواز در روزهای شنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه افزایش داده است.

وی افزود: شرکت هواپیمایی آسمان نیز روزهای یکشنبه و چهارشنبه در این مسیر پرواز دارد که با این افزایش، تعداد پروازهای این فرودگاه در مسیر ایلام به مشهد و بالعکس به ۱۲ سورتی پرواز در هفته می رسد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام با اشاره به عملیات اجرایی ساخت ترمینال جدید این فرودگاه گفت: این‌ پروژه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که تلاش می کنیم در ایام هفته دولت به بهره برداری برسد.

یگانه در خصوص مشخصات این‌ پروژه افزود: پروژه ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام با زیربنای ۶ هزار متر مربع با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام یادآور شد: با افتتاح پروژه ترمینال جدید این سالن به پروازهای داخلی و ترمینال کنونی نیز برای پروازهای خارجی اختصاص خواهد یافت.

یگانه اضافه کرد: روزانه چهار پرواز با ظرفیت ۶۰ درصد و با حدود ۵۰۰ مسافر از طریق فرودگاه شهدای ایلام جابجا می شود.

وی ادامه داد: همچنین هفته ای ۵۶ سورتی پرواز ( ۲۸ رفت و برگشت) از طریق این فرودگاه انجام می شود.

به گفته یگانه، در حال حاضر چهار شرکت هواپیمایی آسمان، ایران ایر، زاگرس و ماهان در زمینه جابجایی مسافر فرودگاه شهدای ایلام را همراهی می کنند.

نظر شما