شناسهٔ خبر: 54852831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۵۰۰ هزار شغل در روستاها و مناطق محروم ایجاد می‌شود

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: امسال با همت نهادهای انقلابی و دستگاه‌های ذیربط، ۵۰۰ هزار شغل در مناطق روستایی و محروم ایجاد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سیدامیرحسین مدنی صبح امروز در حاشیه بازدید و افتتاح طرح تولید نخ‌کش حریر در مشهدمقدس اظهارداشت: تاکنون حدودا 80 هزار شغل از ابتدای سال در مناطق روستایی و حاشیه‌ای و شهرهای زیر 20 هزار نفر ایجاد شده است که با تخصیص اعتبارات 1401 این روند سرعت می‌گیرد. 

نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی تاکید کرد: امسال در روستاها و مناطق محروم هدف‌گذاری ایجاد  300 هزار شغل خرد و خانگی شده که بار اصلی به دوش سازمان بهزیستی، صندوق کارآفرینی امید ، کمیته امداد و بنیاد برکت است. 

وی اضافه کرد: امسال احیای 2000 واحد اقتصادی خرد، کوچک و متوسط در مناطق روستایی و محروم در دستور کار قرار دارد که 400 واحد آن تا کنون احیا شده است. 

مدنی تاکید کرد: در نخستین شورای عالی جهاد سازنگی نیز یکی از دستورات اصلی جلسه رونق اقنصادی روستاهاست و ان شاءالله در رابطه با جهش تولید، نوآوری در روستاها و اشتغال همچنین تسهیل شرایط سرمایه گذاری در روستاها تصمیمات خوبی گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/282/

نظر شما