شناسهٔ خبر: 54851233 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانلود سریال یاغی قسمت ۷ با لینک مستقیم

دانلود یاغی قسمت 7 با کیفیت‌های 480، 720 و 1080 منتشر شد و آماده دانلود می‌باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از الیت لند، برای دانلود قسمت هفتم سریال یاغی روی لینک‌های ارائه شده کلیک نمایید:

سریال یاغی در اوسط خردادماه بصورت رسمی از شبکه آنلاین فیلیمو اکران شد و اکنون می‌توانید با لینک‌های دانلود بالا قسمت 7 این سریال را با بهترین کیفیت و حجم رایگان برای دانلود، دریافت کنید.

درباره سریال یاغی قسمت 7 از زبان فیلیمو

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

رمان سالتو و سریال یاغی

«سالتو» تمام کلیشه‌های رمان‌های معاصر را شکسته و این بار به سراغ سوژه‌ای جدید رفته است. این کتاب رمانی اجتماعی با درون‌مایه‌های جنایی و معمایی است. با وجود کتاب‌هایی مثل سالتو، هنوز هم می‌توان به خواندن کتابی خوش‌خوان و متفاوت در بازار آشفته‌ی داستان‌نویسی فارسی امیدوار بود.

قهرمان این کتاب پسری 16 ساله به نام «سیاوش» از جنوب شهر تهران است که بدون داشتن مربی و باشگاه حرفه‌ای، یک کشتی‌گیر نابغه است. او در رقابت‌های محلی آن‌قدر خوب بازی می‌کند که روزی دو مرد غریبه به نام‌های «سیا» و «نادر» سر راهش سبز می‌شوند تا از او یک قهرمان جهانی بسازند. سیاوش که می‌خواهد سلطان دنیای کشتی و فرمانروای جهان کوچک خودش باشد، به این دو نفر اعتماد می‌کند. سیا و نادر، دنیای کوچک و ساده‌ی سیاوش را از او می‌گیرند و با دسیسه و فرصت‌طلبی او را وارد دنیای بزرگ‌تر و سیاه‌تری می‌کنند.

سریال یاغی همانطور که در تیتراژ آغازین آن نیز ذکر شده است، برگرفته شده از رمان سالتو است.

عوامل سریال یاغی قسمت 7

دانلود قسمت 7 سریال یاغی نسخه رسمی و کامل (کیفیت بالا و حجم رایگان)

ژانر: درام اجتماعی و خانوادگی

نویسندگان: پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت

به کارگردانی: محمد کارت

آهنگساز: بامداد افشار

شمار قسمت ها: تاکنون 7 قسمت منتشر شده است.

تهیه کننده: سید مازیار هاشمی

تدوین‌گر: اسماعیل علیزاده

علی شادمان در قسمت هفتم سریال یاغی

دانلود قسمت 7 سریال یاغی نسخه رسمی و کامل (کیفیت بالا و حجم رایگان)

محمدعلی شادمان (زاده ۴ آذر ۱۳۷٠) بازیگر ایرانی است. اولین حضور او روی پرده سینما در ۱۰ سالگی و در درام میم مثل مادر (۱۳۸۵) بود که برایش برنده جایزه بهترین بازیگر کودک از جشنواره بین‌المللی فیلم رشد شد. او در زمانی برای دوست‌داشتن (۱۳۸۶) ظاهر شد و نقش برجسته خود را در رؤیای سینما (۱۳۹۰) به دست آورد که در آن نقش یک بازیگر نوجوان مشتاق را ایفا می‌کند. شادمان برای بازی در مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری (۱۳۹۲) و کیمیا (۱۳۹۴) به شهرت گسترده‌تری دست یافت. او در ۱۳۹۸ برای نقش‌آفرینی در مردن در آب مطهر نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر شد. شادمان نقش مکمل شنای پروانه (۱۳۹۸) از محمد کارت را بر عهده داشت و برای بازی در نقش اصلی مجموعه یاغی (۱۴۰۱) از محمد کارت مورد تحسین قرار گرفت.

علی شادمان قبل از این که در سریال یاغی بازی کند در مجموعه می خواهم زنده بمانم جلوی دوربین رفته و از این طریق وارد شبکه نمایش خانگی شده بود. حالا نقش جاوید برای او نقشی متفاوت است؛ نقشی که بازی در آن به توانایی بالایی نیاز دارد و شادمان به خوبی از عهده آن برآمده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

برچسب‌ها:

نظر شما