شناسهٔ خبر: 54847408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندهی انتظامی استان اردبیل در کسب رضایت مردمی رتبه برتر کشور را کسب کرد

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: این فرماندهی امسال بر اساس نظر سنجی وزارت کشور بالاترین میزان رضایت مردمی را در بین استان‌های کشور بخود اختصاص داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، سرتیپ دوم پاسدار هوشنگ حسینی روز چهارشنبه در آئین معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه پلیس همواره یار و یاور مردم است، اظهار کرد: در شرایط سخت کرونایی نیز پلیس همواره در کنار مردم بود و در این زمینه چند شهید تقدیم نظام کرد.

وی افزود: با تلاش عوامل انتظامی استان در سال جاری میزان شرارت در استان ۵۱ درصد کاهش یافته و در این مدت کشف و ضبط انواع کالای احتکار شده نیز  بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.

وی گفت: پلیس استان روزانه بیش از ۹۰۰ ماموریت انجام می‌دهد و در زمینه کشف جرایم سایبری تاکنون ۹۰ درصد موفق عمل کرده است.

سردار حسینی ادامه داد: میزان تصادفات رانندگی در استان در مقایسه با مدت مشابه ۴۰ درصد کاهش یافته و تلاش همه عوامل انتظامی از جمله پلیس راه و راهور ایجاد محیطی امن برای مسافران تابستانی می‌باشد.

فرماندهی انتظامی استان اردبیل در کسب رضایت مردمی رتبه برتر کشور را کسب کرد

امام جمعه مشگین‌شهر نیز در این آئین رضایت مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی را سند افتخار این نیرو و اعتماد عمومی ، کسب معنویت ، سخت‌کوشی و مجاهدت ، اعتماد به نفس و خودباوری ، مدیریت مناسب ، داشتن روحیه عزت و کارآمدی و توجه به شیوه‌های نوین امنیت‌ساز را لازمه پلیس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد.

حجت‌الاسلام رضا باوقار در بخش دیگری از سخنان خود کادرسازی ، آموزش صحیح و تربیت نیروی انسانی ، ولایت‌مداری ، تکلیف‌گرایی ، ایمان به خدا ، هوشیاری ، خیرخواهی ، امانتداری و دینداری را از ویژگی‌های پلیس ایرانی برشمرد و خواستار مقابله جدی عوامل انتظامی با انواع مفاسد اجتماعی بویژه ناهنجاری‌های اخلاقی شد .

در پایان این مراسم با تقدیر از خدمات سرهنگ سعید یوسفی فعال ، سرهنگ نیکروز سلیمانی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر معرفی شد.

نظر شما