شناسهٔ خبر: 54847096 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

طاهرخانی: مطهری اتفاق خوب فوتبالی‌ام را رقم زد

مدافع نساجی می‌گوید با بالا رفتن انتظارات از نساجی تلاش می‌کنند قهرمانی در جام حذفی را تکرار کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شاهین طاهرخانی در مورد استارت تیم‌شان زودتر از بقیه تیم‌ها بیان کرد: بعد از قهرمانی در جام حذفی باید برای سوپرجام زودتر شروع می‌کردیم و جزو اولین تیم‌های شروع کننده هستیم. هدف‌مان در وهله اول قهرمانی در سوپرکاپ است و امیدوارم آن اتفاق خوب برای‌مان بیفتد.

او در مورد پیش‌بینی روند نساجی با حمید مطهری گفت: اولین سالی که به بزرگسالان آمدم آقای مطهری مربی پیکان بود و من را از امیدها به بزرگسالان آوردند و اتفاق خوب فوتبالی‌ام را آقای مطهری رقم زدند. صد در صد ایشان مربی بزرگ و کاربلدی است.

طاهرخانی در مورد بالا رفتن توقعات از نساجی اظهار داشت: انتظارات بالا رفته و فکر می‌کنم این فصل بازی‌های‌مان در قائمشهر و با هواداران باشد و تلاش می‌کنیم نتایج بهتری را در لیگ بگیریم و دوباره قهرمانی حذفی را تکرار کنیم.

مدافع نساجی در خصوص بحث سقف قراردادها بیان کرد: من اطلاعی از سقف و قراردادها ندارم اما شرایط طوری شده که برای بازیکنان و خانواده‌های‌شان سخت است. باید نه آن طور باشد که به باشگاه‌ها به خصوص در بخش خصوصی فشار بیاید و نه طوری که شرایط برای بازیکنان سخت شود. اینطور نباشد که کار برای بازیکن سخت باشد و بخواهد از جیب هزینه کند.

نظر شما