شناسهٔ خبر: 54846549 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مشخصات قیمت و خرید دستگاه هایفو Hifu کلینیکی و سالنی

صاحب‌خبر -

دستگاه هایفو در مدل های مختلف اعم از هایفو کلینیکی و هایفو خانگی و همچنین دستگاه هایفو سالنی، را می توان به عنوان یکی از جدیدترین دستگاه های لیفت و جوان سازی پوست آن هم تنها در یک جلسه با ماندگاری بسیار بالا، انتخابی بسیار هوشمندانه و البته جایگزینی عالی برای عمل های جراحی لیفت گران قیمت می باشد.

دستگاه هایفوHifu به عنوان یکی از کارامد ترین دستگاه های لیفت و جوان سازی پوست با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ، موجب از بین بردن بسیاری از مشکلات پوستی از جمله از بین بردن خطوط و چین و چروک های پوستی ، رفع افتادگی و شلی پوست ، تحریک پوست برای تولید مجدد پروتئین های کلاژن و همچنین جوان سازی و لیفت پوست شده و برای مدت طولانی اثرگذاری خود را خواهد داشت .

کاربرد اصلی دستگاه هایفو کلینیکی ، سالنی و خانگی :

· از بین رفتن چین و چروک ها پوست صورت و خطوط گردن

· لیفت گونه ها ، ابروها و پشت پلک چشم و گردن

· فرم دهی خط چانه ، کوچک کردن چانه بزرگ

· صاف کردن سطح پوست و حذف برآمدگی ها

· افزایش کلاژن سازی برای پوست

· رفع تیرگی های نواحی اطراف چشم

· کلاژن سازی


اثر گذاری هایفوتراپی با دستگاه هایفو :

هایفوتراپی در واقع یک روش امن و غیر تهاجمی ، بدون درد ، بدون خون ریزی ، بدون حتی کوچکترین آسییب جانبی روی سطح پوست ، موجب از بین بردن مشکلاتی از جمله خطوط ریز و عمیق پوست شده ، افتادگی و شلی پوست را در نواحی صورت ، پلک و ابروها از بین برده و یک هزینه درمانی مقرون به صرفه نسبت به عمل های جراحی گران قیمت می باشدد .

دستگاه هایفو محصول کدام کشور است :

با توجه به شیطنت برخی از همکاران در خصوص استفاده از کلمه دستگاه هایفو آمریکایی ، باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم ، به هیچ عنوان این دستگاه از کشور آمریکا وارد ایران نشده و تمامی دستگاه های موجود در بازار ساخت کشور چین هستند و ساتفاده از این کلمه صرفا جهت افزایش قیمت برای خرید دستگاه هایفو چه برای استفاده در منزل و چه برای استفاده در سالن های زیبایی و کلینیک ها می باشد .

عوارض دستگاه هایفو برای پوست :

ممکن است پالس های ریز دستگاه کمی موجب قرمزی پوست شود ، شایان ذکر است بدانید این التهاب و قرمزی پس از چندین ساعت برطرف خواهد شد . به طور کلی روش درمانی هایفو تراپی با دستگاه هایفو ، یک روش درمانی عالی و جایگزینی مناسب به جای عمل های جراحی تهاجمی جهت لیفت و جوان سازی پوست می باشد .

خرید دستگاه هایفو از شرکت طب پوست ایرانیان :

فروشگاه اینترنتی طب پوست ایرانیان وارد کننده انواع دستگاه زیبایی و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، محصولات و تجهیزات خود را با تضمین اصالت و کیفیت اورجینال محصول و دستگاه های زیبایی و جوان سازی خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد .

جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه هایفو hifu، قیمت و خرید دستگاه هایفو لاغری ، قیمت و خرید دستگاه هایفوتراپی و ... می توانید با همکاران ما در فروشگاه طب اسکین از طریق وب سایت طب اسکین ، واتس اپ و تماس تلفنی در ارتباط باشید .

نظر شما