شناسهٔ خبر: 54844474 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

جلسه داورزنی با اعضای انجمن فیزیوتراپی ایران

صاحب‌خبر -

مسئولان فدراسیون والیبال در جلسه‌ای با اعضای انجمن فیزیوتراپی ایران به بحث و گفت‌و‌گو پرداختند.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ظهر امروز (چهارشنبه هشتم تیرماه) در جلسه‌ای با حضور دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، میلاد تقوی دبیرکل، مهدی ابارشی رئیس کمیته پزشکی، احمد موذن‌زاده رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران و چند نفر از اعضای این انجمن در خصوص ارتقای سطح والیبال ایران و نیاز به ایجاد ساختار پزشکی و فیزیوتراپی در تیم‌های ملی والیبال بحث و گفت‌و‌گو شد.

در ابتدای این جلسه دکتر داورزنی در خصوص نقشه‌ راه والیبال ایران که برای فدراسیون ترسیم شده و پیرامون تلاشی که در این فدراسیون جهت ارتقای سطح علمی کادر پزشکی تیم‌های ملی صورت گرفته است، توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه اعضای انجمن فیزیوتراپی ایران پس از آشنایی با نگاه مدیریتی فدراسیون والیبال به بیان دیدگاه های کارشناسی خود در خصوص ارتقای سطح علمی و فنی فیزیوتراپی پرداختند.

همچنین دبیرکل فدارسیون والیبال ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این جلسه مشترک گام مثبتی در مسیر ساماندهی قوانین و ایجاد ساختاری حرفه ای برای کادر پزشکی و فیزیوتراپی تیم‌های ملی، لیگ برتر و دسته اول برداشته شود و پس از نهایی شدن تصمیمات، نتایج جلسه اعلام گردد.

نظر شما