شناسهٔ خبر: 54844216 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم های ارزیاب کشوری از روند ثبت نام مدارس البرز بازدید کردند

کرج - ایرنا - رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: تیم های ارزیاب وزارت آموزش و پرورش از روند ثبت نام برای تحقق شعار" «ثبت نام مطلوب، نظارت همگانی و نصیب برابر آموزشی» در استان بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

« امیر والی پور » روز چهارشنبه درحاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: این تیم ۲۰ نفره روند ثبت نام دانش آموزان در تعدادی از مدارس نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش استان را مورد ارزیابی قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: این بازدید میدانی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی، حفظ کرامت انسانی و پاسداری از شان ارباب رجوع و همچنین نظارت بر روند ثبت نام و ارزیابی سطح کمی و کیفی خدمات انجام شد.

وی ارزیابی و نظارت، اصلاح نواقص و بهبود امور ثبت نام را از دیگر اهداف این بازدید میدانی ذکر کرد.

والی پوریادآورشد: ساخت QR کُد به منظور دسترسی آسان اولیا و شهروندان به نظرسنجی الکترونیکی از جمله امکاناتی است که امسال برای بهره مندی از نظارت همگانی و صیانت از حقوق والدین در امر ثبت نام در مدارس از سوی وزارتخانه طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه اطلاعیه ستاد نظارت بر ثبت نام و ستاد نظارت برحقوق اولیا و دانش آموزان به همه مدارس البرز ارسال شده است،افزود: به منظور ثبت شکایت در سامانه شکایات وزارت آموزش و پرورش می توان بارکد QR را با دوربین گوشی خود اسکن کرد.

وی ادامه داد: دبیرخانه ستاد نظارت مرکزی ثبت نام البرز در اداره ارزیابی عملکرد با شماره ۳۲۵۲۵۶۵۷ مستقر است.

استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد.

نظر شما