شناسهٔ خبر: 54842421 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

وطن‌خواه: نمایش خوبی در قهرمانی آسیا خواهیم داشت

صاحب‌خبر -

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال جوانان دختر با بیان این‌که اهداف بزرگی را در مسابقات قهرمانی آسیا ترسیم کردیم، گفت: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و امیدوارم نمایش مناسبی در آسیا داشته باشیم.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا از 13 تا 20 تیرماه با حضور 9 تیم به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران جمعه دهم تیرماه راهی قزاقستان خواهد شد.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال جوانان دختر با اشاره به این‌که برای نخستین بار است که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند، گفت: تنها تجربه‌ام حضور در جام کورناکیا ایتالیا بود. رقابت دیدنی با تیم‌ها در این مسابقات داشتیم و این مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود.

اسماء وطن‌خواه ادامه داد: اهداف بزرگی را در مسابقات قهرمانی آسیا ترسیم کردیم و امیدوارم با کمک کادر فنی نتایج خوبی در این سطح از رقابت‌ها کسب کنیم. زیرا تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم.

آخرین تمرین تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران صبح امروز چهارشنبه هشتم تیرماه با حضور اصحاب رسانه در کمپ تیم‌های ملی زنان در مجموعه ورزشی آزادی تهران (کمپ چمران) برگزار شد.

تیم ملی جوانان دختر ایران تاکنون در پنج دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا شرکت کرده‌اند که رتبه هشتمی سال‌های 2012 و 2018 بهترین جایگاه کسب شده والیبال زنان ایران در این رقابت‌ها است.

نظر شما