شناسهٔ خبر: 54839808 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

مقام سابق آمریکایی:

ترامپ قصد داشت به هوادارانش در مقابل کنگره بپیوندد

یکی از دستیاران سابق کاخ سفید در جریان ادای شهادت در کمیته‌ای در مجلس نمایندگان آمریکا گفت که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین این کشور به هنگام هجوم هوادارانش در ششم ژانویه به سمت کنگره قصد داشت با آن‌ها همراه شود.

صاحب‌خبر -

کاسیدی هاچینسون، یکی از دستیاران سابق کاخ سفید در جریان ادای شهادت در کمیته‌ای در مجلس نمایندگان آمریکا گفت که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین این کشور به هنگام هجوم هوادارانش در ششم ژانویه به سمت کنگره قصد داشت با آن‌ها همراه شود.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، یکی از دستیاران سابق کاخ سفید گفت که رئیس‌جمهوری پیشین این کشور در کمیته مجلس نمایندگان در زمینه حمله به ساختمان کنگره در تاریخ ششم ژانویه شهادت داد.

«کاسیدی هاچینسون»، یکی از دستیاران سابق کاخ سفید در جریان ادای شهادت در کمیته‌ای در مجلس نمایندگان آمریکا گفت که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین این کشور به هنگام هجوم هوادارانش در ششم ژانویه به سمت کنگره قصد داشت با آن‌ها همراه شود.

هاچینسون در برابر کمیته‌ای در کنگره گفت که دونالد ترامپ نگرانی‌ها در خصوص این‌که برخی از حامیان او حاضر در برابر کاخ سفید مسلح هستند رد کرد و به جای آن از نیروهای امنیتی خواست که با کاهش اقدامات امنیتی دستگاه‌های فلزیاب برای بازرسی افراد را بردارند تا جمعیت حاضر بزرگ‌تر به نظر برسد.

وی در ادامه گفت ترامپ تاکید داشت که این‌ها برای صدمه زدن به من اینجا نیستند.

این دستیار سابق کاخ سفید اضافه کرد ‌ترامپ‌ روز ششم ژانویه با نیروهای سرویس مخفی که اصرار داشتند او را به جای پیوستن به حامیانش به کاخ سفید بازگرداند، درگیر شده است.

وی افزود که ترامپ کوشید تا فرمان لیموزین مخصوص را به سمت ساختمان کنگره بچرخاند، ولی با مخالفت ماموران مخفی مواجه شد.

نظر شما